Przetargi.pl
Dostawa drzew i krzewów ozdobnych do nasadzeń na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedle Garbarskie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6
    21100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 48647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drzew i krzewów ozdobnych do nasadzeń na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedle Garbarskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew i krzewów ozdobnych do nasadzeń na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedle Garbarskie, w liczbie 396 roślin. Zamawiający stara się o dofinansowanie realizacji zamówienia w ramach projektu Zamawiającego pn.: „Rewitalizacja terenów Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie - sposobem na aktywizację społeczną mieszkańców”, (zwanego w dalszej części „Projektem”), który miałby być współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020, Działanie 13.3 - „Rewitalizacja obszarów miejskich”. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03452000-3 Drzewa 03451300-9 Krzewy Ilości drzew i krzewów poszczególnych gatunków i odmian oraz asortymentów, które mają być dostarczone w zakresie zamówienia przedstawia Tabela 1 i Tabela 2: - drzew liściastych 76 szt., - krzewów liściastych 320 szt., Tabela 1 DRZEWA Lp. Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość sztuk Obwód pnia [cm] Pojemnik/ Wysokość Rodzaj uprawy 1 Robinia akacjowa 'Umbraculifera' Robinia pseudoacacia 'Umbraculifera' 3 12-14 200-220 B 2 Buk pospolity 'Purpurea Pendula' Fagus sylvatica 'Purpurea Pendula' 14 12-14 200-220 B 3 Brzoza brodawkowata 'Youngii' Betula pendula 'Youngii' 9 12-14 200-220 B 4 Brzoza pożyteczna 'Doorenbos' Betula utilis 'Doorenbos' 10 12-14 200-220 K 5 Wiśnia osobliwa 'Umbraculifera' Prunus eminens 'Umbraculifera' 17 12-14 200-220 B 6 Wiąz górski 'Camperdownii' Ulmus glabra 'Caperdownii' 3 12-14 200-220 B 7 Klon zwyczajny 'Globosum' Acer platanoides 'Globosum' 2 12-14 200-220 B 8 Śliwa wiśniowa 'Pissardii' Prunus cerasifera 'Pissardii' 11 12-14 200-220 K 9 Klon zwyczajny 'Golden Globe' Acer platanoides 'Golden Globe' 3 12-14 200-220 B 10 Jarząb pospolity 'Fastigiata' Sorbus aucuparia 'Fastigiata' 4 12-14 200-220 B SUMA 76 Tabela 2 KRZEWY Lp. Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość sztuk Pojemnik/ Wysokość Rodzaj uprawy 1 Perowskia 'Blue spire' Perovskia 'Blue spire' 70 C-2 wys. 20-30 cm K 2 Dereń biały 'Sibirica' Cornus alba 'Sibirica' 10 C-2 wys. 40-60 cm K 3 Berberys Thunberga 'Bonanaza Gold' Berberis thunbergii 'Bonanza Gold' 168 C-2 wys. 20-30 cm K 4 Berberys Thunberga 'Atropurpurea Nana' Berberis thunbergii 'Atropurpurea Nana' 72 C-2 wys. 20-30 cm K SUMA 320 Użyte w tabelach oznaczenia i wymiary mają następujące znaczenie: 1) uprawiane w gruncie (z bryłą korzeniową – B lub z gołym korzeniem – bB), 2) produkowane w pojemnikach – K 3) W kolumnie „obwód pnia, pojemnik/wysokość w cm” – podano wymagane: a) obwody pni drzew mierzone na wys.1 m, b) wysokość, długość pędów Zakres przedmiotu zamówienia Czynności do wykonania przy realizacji zamówienia: 1. Dostawa materiału szkółkarskiego zgodnie z Tabelą 1 oraz Tabelą 2 do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. ul. Zielona 1 w Lubartowie – w maksimum 3 partiach. 2. Właściwe zabezpieczenie materiału szkółkarskiego do transportu, tak aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem mechanicznym. Nasadzenia przewidziane do realizacji zostaną wykonane przez pracowników Zamawiającego. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy a) Materiał roślinny należy przygotować zgodnie z SIWZ. b) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie prac do dokonywania roboczych uzgodnień prac z Zamawiającym. c) Wymagania jakościowe dla materiału roślinnego zgodnie z normą PN-R-67022 i PN-R-67023 (drzewa i krzewy) oraz „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” – wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich. Zamawiający zamawia materiał szkółkarski o następujących parametrach: drzewa form piennych (z pniem o minimalnej długości 2,2 m i prawidłowo wykształconą koroną dla danego gatunku i odmiany) i kolumnowych (wąsko rosnące zgodnie z naturalnymi cechami wzrostu danej odmiany, z wyraźnie wykształconym przewodnikiem, nie podkrzesywane w szkółce), krzewy form naturalnych (rozkrzewione, nie podkrzesywane w szkółce). Materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Rośliny muszą być zdrowe, zdrewniałe, zahartowane, oraz prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, średnicy i długości pędów. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, zwarty, odpowiedni do wieku rośliny i sposobu uprawy. Materiał roślinny powinien pochodzić ze szkółki, w której był regularnie szkółkowany w gruncie co 2-4 lata, w pojemniku co 1-2 lata. Każda roślina powinna być opatrzona etykietą z pełną nazwą polską, łacińską oraz odmianą. Materiał musi posiadać następujące cechy: a) podstawa korony drzew piennych powinna być uformowana na wysokości minimum 2,2 m, b) pączek szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany, c) przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużyć przewodnik, d) pędy boczne korony drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone, korona prawidłowo uformowana poprzez cięcie w szkółce – odpowiednio dla gatunku i odmiany, e) blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte, f) dobrze wykształcona bryła korzeniowa kilka razy szkółkowana, dla drzew o obwodzie pnia: 8-10 cm, średnica bryły 30 cm, o obwodzie 12-14 cm, średnica bryły 40 cm. Rośliny kopane z gruntu powinny mieć bryłę korzeniową zwartą, dobrze przerośniętą korzeniami z włośnikami, zabezpieczoną do transportu: jutą lub kontenerem w przypadku krzewów. Krzewy produkowane w pojemnikach powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniową, korzenie równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły. Nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane), pojemnik zaś musi mieć wielkość proporcjonalną do rozmiarów rośliny. Wady niedopuszczalne: a) silne uszkodzenia mechaniczne roślin, b) objawy będące skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki, c) odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia, d) złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką, e) ślady żerowania szkodników, f) oznaki chorobowe, g) martwice i pęknięcia kory, h) uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika, i) dwa przewodniki korony formy piennej lub brak prawidłowo wykształconego przewodnika, j) uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej (luźna bryła), k) pnie drzew nie mogą mieć widocznych uszkodzeń związanych z interwencją ogrodniczą lub pogodą, l) niedopuszczalne są rany na każdym etapie gojenia spowodowane złą lub późną interwencją ogrodniczą (na przykład późnym usunięciem: bocznych pędów, zbyt silnych gałęzi lub bocznych pędów przy pniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03452000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł. 2. Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem numer rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie ”Dostawa drzew i krzewów ozdobnych do nasadzeń na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedle Garbarskie” O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data (w tym godzina) wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wraz z ofertą Wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło). 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Spełniają warunki dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz zrealizowanych dostaw materiału szkółkarskiego zał. nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5 do SIWZ. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec Wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach