Przetargi.pl
Dostawa druków i etykiet dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. Pomorska 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
    REGON: 47214755900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: csk.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa druków i etykiet dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 6 pakietów opisanych w załączonych tabelach – załącznik nr 2 ZESTAWIENIE ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWE. Pakiet nr 1 - Druki medyczne i administracyjne Pakiet nr 2 - Recepty Pakiet nr 3 - Książki medyczne, teczki, koperty Pakiet nr 4 - Etykiety samoprzylepne do drukowania danych pacjentów Pakiet nr 5 - Etykiety samoprzylepne z kodem paskowym Pakiet nr 6 - Etykiety samoprzylepne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, należy złożyć: 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART. 25A UST. 1 USTAWY PZP” - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO– Załącznik nr 4 do SIWZ (dotyczy wszystkich Wykonawców). 5. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie). Brak choćby jednego z wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy. Wszystkie załączniki do SIWZ wymagane w ofercie (formularze, oświadczenia) muszą być przedłożone na drukach zaproponowanych przez zamawiającego, bądź na drukach Wykonawcy, zgodnych pod względem treści z drukami załączonymi do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach