Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg
- Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 631 20 11 , fax. 042 631 20 28
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne
ul. Żeromskiego 116 116
90-924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 631 20 11, fax. 042 631 20 28
REGON: 00000158300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków dla Szkół Wyższych objętych katalogiem Ministerstwa Edukacji Narodowej w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa druków dla Szkół Wyższych objętych katalogiem Ministerstwa Edukacji Narodowej w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 5.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1A. Zamawiający dokona wyboru spośród Wykonawców, którzy 1A.1 potwierdzą, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 2 Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1., 2.2. oraz 2.3. 2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1., 1.3 i 1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie dostaw w ciągu ostatnich 3 lat (od 26.10.2006r. do 26.10.2009r.), tj. min. dwóch dostaw druków dla szkół wyższych objętych katalogiem MEN o wartości min. 150.000,00 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy) brutto dla każdej z dostaw. 2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.A.1 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Aktualny certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie usług poligraficzno-introligatorskich, - Wzory druków, których spis stanowi wykaz druków obowiązkowych (od pozycji 1 do pozycji 23) w tabeli Załącznika 1A do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę jednostkową oferty, skompletowane łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie . Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie dostaw w ciągu ostatnich 3 lat (od 26.10.2006r. do 26.10.2009r.), tj. min. dwóch dostaw druków dla szkół wyższych objętych katalogiem MEN o wartości min. 150.000,00 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy) brutto dla każdej z dostaw. - Aktualny certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie usług poligraficzno-introligatorskich - Wzory druków, których spis stanowi wykaz druków obowiązkowych (od pozycji 1 do pozycji 23) w tabeli Załącznika 1A do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę jednostkową oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przetarg nieograniczony na dostawę druków dla WSRM w Łodzi
Dodano: 2016-07-13 - 111/ZP/16 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy druków szpitalnych, recept i etykiet dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-07-08 - Sukcesywne dostawy druków medycznych oraz druków powszechnego użytku dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/52/2016
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na dostawę druków dla WSRM w Łodzi
Dodano: 2015-08-03 - Dostawa druków medycznych, biurowych i recept
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa druków medycznych oraz druków powszechnego użytku dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/28/2015
Dodano: 2015-05-29 - Nr sprawy 89/ZP/14 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty 207 000 EURO na dostawy: druków medycznych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2014-08-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę druków dla WSRM w Łodzi
Dodano: 2014-07-09 - Dostawa druków medycznych oraz druków powszechnego użytku dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/24/2014
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa druków medycznych.
Dodano: 2013-09-03