Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 6442095 , fax. 25 6442045
- Data zamieszczenia: 2011-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
ul. Konarskiego 2 2
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 6442095, fax. 25 6442045
REGON: 00000147100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków akcydensowych dla potrzeb Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę następujących druków akcydensowych 1)indeksy studenta, 2)dyplom ukończenia studiów I stopnia, 3)dyplom ukończenia studiów II stopnia, 4)dyplomy ukończenia jednolitych studiów magisterskich, 5)suplement do dyplomu ukończenia studiów, 6okładka do suplementu, 7)świadectwo ukończenia studiów podyplomowych , 8)świadectwo ukończenia kursu, 9)odpis dyplomu ukończenia studiów I stopnia w jęz. angielskim, 10)odpis dyplomu ukończenia studiów II stopnia w jęz. angielskim, 11)odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w jęz. angielskim, 12)legitymacja uczestnika studiów doktoranckich, 13)indeks doktoranta, 14)teczki do akt studenta - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV płyty CD i DVD Pakiet V pieczątki
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy wyrobów introligatorskich na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa artykułów szkolnych do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy i punktów dziennego opiekuna
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV płyty CD i DVD
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV wykonanie pieczątek Pakiet V płyty CD i DVD
Dodano: 2015-06-23 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu
Dodano: 2015-06-18 - Dostawa bobin do bilonu stosowanych w urządzeniach LAC
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV wykonanie pieczątek Pakiet V płyty CD i DVD
Dodano: 2014-06-24 - dostawa druków szkolnych i akcydensowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
Dodano: 2014-04-01 - Sukcesywne dostawy różnego typu papieru oraz różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
Dodano: 2014-03-24