Przetargi.pl
Dostawa druków

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Jana Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8412743, fax. 61 8412744
    REGON: 63070341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa druków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków do jednostek Policji woj. wielkopolskiego, komórek organizacyjnych KWP w Poznaniu, Zarządu CBŚP w Poznaniu i Wydziału BSWP w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: część nr 1 – druki, książki, rejestry, formularze resortowe; część nr 2 - druki ścisłego zarachowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla obydwu części określa załącznik nr 1 oraz 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełnione i podpisane oryginały formularzy ofertowych, o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z kalkulacjami cenowymi stanowiącymi integralną część formularzy - załącznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. Formularze oraz kalkulacje cenowe muszą być złożone w formie oryginału, UWAGA: formularze ofertowe oraz kalkulacje cenowe nie podlegają procedurze uzupełnienia, wszystkie ich pozycje muszą być wypełnione pod rygorem odrzucenia oferty.; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, -ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach