Przetargi.pl
Dostawa drukarki igłowej, urządzeń wielofunkcyjnych oraz sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 428 712 , fax. 833 428 712
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej
    ul. Akademicka 2
    21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 428 712, fax. 833 428 712
    REGON: 32783000025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.awf-bp.edu.pl/zamowienia-30tys-plus
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drukarki igłowej, urządzeń wielofunkcyjnych oraz sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, komputerów stacjonarnych , komputera przenośnego (notebook) + oprogramowanie, wraz z akcesoriami urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarki do dyplomów w ilościach wymienionych w ust. 3. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 3. Zamówienie podzielono na dwie części, tj.: Część 1 – Dostawa 2 komputerów stacjonarnych i 1 komputera przenośnego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem (system operacyjny + pakiet biurowy) oraz 3 urządzeń wielofunkcyjnych a) CPV: 30213300-8 ( komputery stacjonarne) 30213100-6 (komputery przenośne), 30230000-0 (Sprzęt związany z komputerami), 30237000-9 (części, akcesoria i wyroby do komputerów), 42962000-7( urządzenia drukujące i graficzne), 33195100-4 ( monitory), 30234500-3 ( pamięć do przechowywania danych), 30234000-8 ( nośniki do przechowywania danych) b) Zakres rzeczowo-ilościowy obejmuje dostawę: • Zestaw komputerowy – szt. 2 • Monitor – szt. 2 • Komputer przenośny – szt.1 • Akcesoria komputerowe - Torba do notebooka - szt. 1. - Mysz do notebooka - szt.1 - Pendrive –szt.3 - Dysk zewnętrzny – szt.2 • Oprogramowanie: - System operacyjny – szt. 3 - Pakiet biurowy – szt. 3 • Urządzenia wielofunkcyjne- szt.3 c) Dostarczone komputery winy posiadać zainstalowane oprogramowanie. Zamawiający wymaga oprogramowania, co najmniej w języku polskim. Zainstalowane na komputerze oprogramowanie musi posiadać stosowne certyfikaty/licencje które należy przekazać Zamawiającemu. d) W cenę urządzenia wielofunkcyjnego należy wliczyć m. in. Toner załączony fabrycznie min 1600 stron. e) Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych Zamawiającego, odpowiednio dla części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część 2 - Dostawa drukarki igłowej do wydruku dyplomów studenckich a) CPV: 30232120-1 (drukarki igłowe) b) Zakres rzeczowo-ilościowy obejmuje dostawę: • Drukarki igłowej do wydruku dyplomów – szt. 1 c) W cenę drukarki igłowej należy wliczyć m. in. kabel USB ,sterowniki , dokumentacja w języku polskim, pełne wyposażenie oferowane przez producenta drukarki. d) Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych Zamawiającego, odpowiednio dla części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232120-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków, w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną