Przetargi.pl
Dostawa drogowego pojazdu transportu sanitarnego wraz z zabudową i wyposażeniem przedziału medycznego dla potrzeb Stobrawskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.

Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup ogłasza przetarg

  • Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 403 28 60 , fax. 77 427 47 84
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
    ul. Karola Miarki 14
    46-082 Kup, woj. opolskie
    tel. 77 403 28 60, fax. 77 427 47 84
    REGON: 53093851700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drogowego pojazdu transportu sanitarnego wraz z zabudową i wyposażeniem przedziału medycznego dla potrzeb Stobrawskiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drogowego pojazdu transportu sanitarnego wraz z zabudową i wyposażeniem przedziału medycznego. 2. Szczegółowy opis pojazdu, wymagane wyposażenie, parametry graniczne, warunki gwarancji, serwisu, szkolenia i ubezpieczenia, zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby pojazd mógł być zarejestrowany na stałe bez dalszych czynności homologacyjnych, jest przewidziany do ruchu prawostronnego oraz jego prędkościomierz musi mieć wskazania wg metrycznego układu jednostek miar. 4. Wyposażenie medyczne ambulansu musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 211) – z wyjątkiem asortymentu, który nie jest zarejestrowany jako wyrób medyczny. 5. Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia, którego warunki graniczne zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ musi posiadać rok produkcji min. 2017 na pojeździe bazowym, nowym bez przebiegu. 6. Przedmiot zamówienia musi być kompletny pod względem wymagań Zamawiającego określonych odpowiednio w Załączniku Nr 2 do SIWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotów do podjęcia działalności medycznej. 7. Wykonawca po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym przez Zamawiającego zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt, w terminie max. 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy, instruktażu dla personelu medycznego w zakresie działania, obsługi i konserwacji pojazdu i sprzętu w nim zamontowanego. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.11.41.21-3 – Karetki 10. Warunki serwisowania : 1) Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych pojazdu i wyposażenia na terenie Polski położony najbliżej siedziby Zamawiającego, 2) Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych zabudowy medycznej pojazdu i wyposażenia położony najbliżej siedziby Zamawiającego. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu następujących okresów gwarancji na przedmiot zamówienia: 1) Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy na pojazd bazowy od daty podpisania protokołu odbioru, bez ograniczenia przebiegu, 2) Minimalny okres gwarancji 120 miesięcy na perforację nadwozia od daty podpisania protokołu odbioru, 3) Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy na powłokę lakierniczą od daty podpisania protokołu odbioru, 4) Minimalny okres gwarancji 24 miesiące na zabudowę specjalistyczną ambulansu oraz zamontowane wyposażenie od daty podpisania protokołu odbioru. (Wykonanie zabudowy nie spowoduje utraty gwarancji na pojazd bazowy). 12. Wybrany Wykonawca, przed podpisaniem protokołu odbioru pojazdu przekaże Zamawiającemu: 1) dokumenty uprawniający wykonawcę do obrotu oferowanym wyrobem medycznym - deklaracja zgodności CE, certyfikat zgodności CE, wpis/zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania-zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 211), (jeżeli dla któregokolwiek oferowanego wyrobu nie są wymagane -Wykonawca złoży stosowne oświadczenie). 2) Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowany ambulans, wyposażenie ambulansu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany dokument: "opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach