Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego wyposażenia kwaterunkowego dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji KGP i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych KGP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa drobnego wyposażenia kwaterunkowego dla III Komisariatu Komendy Miejskiej Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 33, oraz według potrzeb dla innych jednostek z dostawą do siedziby przy ul. Stokowskiej 21/25 w Łodzi. 2.Szczegółowy wykaz asortymentu oraz minimalne wymagane parametry zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględnił wszelkie koszty związane z transportem i wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 4.Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie i pochodzić z bieżącej produkcji. Ponadto musi spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i europejskich norm, standardów jakości oraz wszelkie wymogi przewidziane prawem dla tego rodzaju asortymentu. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na dostarczany towar. 5.Dostarczony asortyment musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. 6.Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 7.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8.Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu. 10. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. 11. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny w stosunku do określonego w SIWZ. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP.26.58.2024 Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2024-04-12 - „Modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Woli Krzysztoporskiej – zakup środków trwałych”
Dodano: 2023-03-07 - Dostawy pojemników na odpady medyczne
Dodano: 2022-02-22 - COV/11/2022 Zakup pojemników konieczny do transportowania odpadów medycznych z budynków szpitala do pomieszczeń przeznaczonych na składowanie odpadów
Dodano: 2022-02-09 - Dostawa pojemników przeznaczonych na odpady komunalne i odpady zbierane selektywnie
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tomaszowie Mazowieckim” realizowana w ramach projektu pn.: Budowa zintegrowanego systemu gospodarki odpadami w Tomaszowie Mazowieckim – elementu GOZ – Budowa PSZOK wraz ze ścieżką edukacyjną.
Dodano: 2020-11-20 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 214 000 Euro na dostawę pojemników na odpady dla Gminy i Miasta Szadek
Dodano: 2020-11-19 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 214 000 Euro na dostawę pojemników na odpady dla Gminy i Miasta Szadek
Dodano: 2020-10-22 - Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne.
Dodano: 2020-09-29 - „Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne typ: MGB ”
Dodano: 2020-09-28