Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Kościuszki 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (15) 8416 703 , fax. (15) 8416 704
  • Data zamieszczenia: 2023-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
    Kościuszki 1
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. (15) 8416 703, fax. (15) 8416 704
    REGON: 000306680
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Igły i kaniule. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Igły i kaniule. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Przyrządy i przedłużacze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Strzykawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Materiały higieniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Cewniki i zgłębniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Maski krtaniowe i obwody oddechowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Maseczki nosowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Maseczki do resuscytacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Elektrody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Filtry powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Łyżki do laryngoskopu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Igły do biopsji hispatologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Wężyki do wstrzykiwania kontrastu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Elektrody pediatryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Sprzęt laboratoryjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Filtry powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Elektrody neutralne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Elektrody enzymatyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny do artroskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny do laparoskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Brzeszczoty do piły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Zgłębniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Różny drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.Przyrządy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, którzy są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.4. Zdolności techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku) o łącznej wartości brutto minimum 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach