Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
- Data zamieszczenia: 2018-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1
15089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
REGON: 28860400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, kolumn chromatograficznych, zestawów okulistycznych, stadiometru, z podziałem na 7 części dla Zakładów i Klinik UMB do celów naukowo-badawczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, kolumn chromatograficznych, zestawów okulistycznych, stadiometru, z podziałem na 7 części dla Zakładów i Klinik UMB do celów naukowo-badawczych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagane parametry poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1 – FORMULARZE CENOWE, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 3) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem; 4) wypełniony FORMULARZ CENOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 5) wypełniony załącznik Nr 5 do SIWZ – tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej dotyczącej drobnego sprzętu laboratoryjnego i kolumn chromatograficznych, wymagane jest załączenie kart katalogowych z opisem parametrów technicznych oferowanych produktów równoważnych. 6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców, (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik nr 4 do SIWZ). Stosując art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Informacja o przynależności/ lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa odczynników, testów paskowych, lateksowych i szybkich testów diagnostycznych, z dzierżawą analizatora wraz z wyposażeniem oraz z systemem informatycznym
Dodano: 2023-05-05 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu” - przetarg IV
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa narzędzi i urządzeń do pracowni metrologii
Dodano: 2020-12-07 - Dostawę wyposażenia laboratorium w sprzęt do wykonywania testów na obecność koronawirusa w SP ZOZ Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku
Dodano: 2020-10-09 - Dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Zarzadzanie i inżynieria produkcji, Produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych oraz Budownictwo w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
Dodano: 2020-09-30 - Dostawę materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu” – przetarg II
Dodano: 2020-08-31 - Zakup odzieży ochronnej, materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich realizowanych w ramach projektu "Z nauką w las - II edycja"
Dodano: 2020-06-18 - Zakup odzieży ochronnej, materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich realizowanych w ramach projektu "Z nauką w las - II edycja"
Dodano: 2020-06-02 - Dostawę materiałów zużywalnych na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”
Dodano: 2020-05-18 - ZAKUP SPEKTROMETRU ABSORPCJI ATOMOWEJ ORAZ DYGESTORIUM LABORATORYJNEGO
Dodano: 2020-05-04