Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073, 81 4456253 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2017-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, 81 4456253, fax. 81 4456730
REGON: 189600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu AGD oraz ścierek, ręczników, worków, odzieży ochronnej i poduszek dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 7 części. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest:dostawa drobnego sprzętu AGD oraz ścierek, ręczników, worków, odzieży ochronnej i poduszek,z podziałem na 7 części: część 1 - dostawa ścierek i ręczników,zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, część 2 - dostawa worków na śmieci,zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, część 3 - dostawa odzieży ochronnej i obuwia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, część 4 - dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,część 5 - dostawa elektrycznego gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,część 6 - dostawa poduszek dla Domów Studenckich UP,zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, część 7 - dostawa odkurzaczy, zgodnie z załącznikiem nr 7do SIWZ. 2.Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił: 2.1. dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1-7 do SIWZ, 2.2 dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, ponadto w częściach 4,5,7 Wykonawca uruchomi przedmiot umowy w miejscu dostawy. Miejsce dostawy Zamawiający wskaże w pisemnym zamówieniu złożonym przez pracownika Działu Logistyki za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę, 2.3. właściwą kalkulację kosztów oferty na którą będą się składały koszty opakowania, transportu, załadunku i rozładunku, jak również koszt ubezpieczenia, uruchomienia (tylko w część 4,5,7), gwarancji jakości, koszt dostarczenia przedmiotu umowy w stanie nienaruszonym do miejsca dostawy, ewentualne koszty cła i odprawy celnej, 2.4. 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę, 2.5. niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie, 2.6. przedmiot zamówienia w każdej części musi być fabrycznie nowy. 2.7. w części 1,2,3,5 dostawy maja charakter częściowy w ciągu 12 miesięcy obowiązywania umowy, zaś w części 4,6,7 dostawa przedmiotu zamówienia ma charakter jednorazowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39510000-0
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Lubelskie pomaga Ukrainie”
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Lubelskie pomaga Ukrainie”
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa wyposażenia dla osób uciekających przed skutkami konfliktu zbrojnego w Ukrainie oraz przebywających obecnie na terenie województwa lubelskiego
Dodano: 2023-03-19