Przetargi.pl
Dostawa, dostawa wraz z montażem, naprawa oraz utylizacja opon w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. do samochodów ciężarowych, przyczep, maszyn i ciągników leśnych, samochodów osobowych i dostawczych

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Szpitalna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 95 7323788*100 , fax. +48 95 7320992
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego
    ul. Szpitalna 2
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48 95 7323788*100, fax. +48 95 7320992
    REGON: 81053947900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/otl_gorzow_wielkopolski
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP reprezentująca Skarb Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, dostawa wraz z montażem, naprawa oraz utylizacja opon w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. do samochodów ciężarowych, przyczep, maszyn i ciągników leśnych, samochodów osobowych i dostawczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, dostawa wraz z montażem, naprawa oraz utylizacja opon w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. do samochodów ciężarowych, przyczep, maszyn i ciągników leśnych, samochodów osobowych i dostawczych. Zamawiający wymaga, aby dostarczone opony nie były wyprodukowane wcześniej niż na 12 miesięcy przed terminem ich dostawy Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od zamawiającego zużytych opon i zagospodarowania ich zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawa ochrony środowiska (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać świadectwo homologacji dla danego typu zaoferowanej opony, zgodnie z Regulaminem nr 30.02 EKG ONZ - ogumienie do pojazdów osobowych oraz Regulaminem nr 54.00 EKG ONZ - ogumienie do samochodów ciężarowych i przyczep. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie nowy, zgodny co do producenta i parametrów określonych w złożonej ofercie. Dostawa, montaż i utylizacja opon nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym sporządzonym wg załącznik nr 1 do SIWZ, które będzie znajdować się w promieniu do 10 km drogami publicznymi od siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w terminie do 2 dni roboczych (tj. przypadających od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) liczonych od daty zgłoszenia zamówienia, w godzinach uzgodnionych między Wykonawcą, a Zamawiającym. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez 5 dni w tygodniu. Jeżeli zamówienie zgłoszono bezpośrednio przed dniem ustawowo wolnym od pracy, dostawa będzie realizowana po dniu wolnym od pracy. Zgłoszenie zamówienia będzie następowało drogą elektroniczną.Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od daty odbioru dostawy danego asortymentu .Wymagane warunki gwarancji jakości zostały określone przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34350000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A.: 03 2030 0045 1110 0000 0226 9560 z dopiskiem przetarg na: „Wadium - numer sprawy NE.270.1.3.2019”. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. nr 15, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji (poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji (poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11.7. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 11.8. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta powinna zawierać: 1) FORMULARZ OFERTOWY - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) FORMULARZ CENOWY - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ), 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), 5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 6) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 7) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 7.2 SIWZ polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów powinien przedłożyć dokumenty przy pomocy których udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentu powinno jednoznacznie wynikać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8) oświadczenie o obowiązku podatkowym u zamawiającego zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 SIWZ 9) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach