Przetargi.pl
„DOSTAWA DOLOMITU DEWOŃSKIEGO FRAKCJI 0-31,5 MM W ILOSCI 3 500 TON”

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 806 421 , fax. 227 806 421
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
    ul. Bohaterów Westerplatte 36
    05480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 227 806 421, fax. 227 806 421
    REGON: 1484859300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA DOLOMITU DEWOŃSKIEGO FRAKCJI 0-31,5 MM W ILOSCI 3 500 TON”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest: 4.1.1 Dostawa kruszywa – dolomitu dewońskiego frakcji 0-31,5 mm w ilości 3 500 ton. 4.2 Zamówione kruszywo wykorzystywane będzie do realizacji zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego oraz do bieżącego utrzymania dróg (remonty bieżące). 4.3 Zamówione kruszywo musi być zgodna z PN-EN 13043:2004. 4.4 Miejsce dostawy: miejsce wskazane przez Zamawiającego na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego. 4.5 Odbiór wytworzonej masy w godzinach od 7 00 do 2200 4.6 Koszt transportu za dostarczenie zamówionej mieszanki ponosi Dostawca - musi być wliczone w cenę. 4.7 Kruszywo należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek. 4.8 Możliwość wcześniej uzgodnionego poboru kruszywa w dniach wolnych od pracy. 4.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości kruszywa w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola może odbyć się nie więcej niż 4 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Wykonawcy. 4.10 Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i kwit wagowy oraz zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone kruszywo odpowiada wymaganej normie. 4.11 Kupowany produkt powinien posiadać aprobatę techniczną, atest lub inny dokument stwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 13043:2004. 4.12 Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy po telefonicznym uzgodnieniu ilości, potwierdzonych pisemnym zamówieniem przesłanym e-mailem lub faksem. 4.13 Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywała raz w miesiącu. Do każdej faktury należy dołączyć kopie WZ oraz zestawienie miesięczne pobranego kruszywa z podaniem daty dostawy oraz miejsca oraz zestawienie ilości wykorzystanego kruszywa. 4.14 Zamawiający realizując niniejszą umowę korzysta z następującego prawa opcji: Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnej ilości zamówionej mieszanki mineralno-asfaltowej do 40% zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane kruszywo odpowiada PN-EN 113043:2004 oraz dokument dopuszczający stosowanie wyrobów budowlanych – przedmiotowego kruszywa w budownictwie drogowym
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, należy złożyć wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. – załącznik Nr 7 do SiWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach