Przetargi.pl
Dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu komputerów, oprogramowania, monitorów, laptopa, serwera, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 352 41 33 , fax. 0-94 352 41 33
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 352 41 33, fax. 0-94 352 41 33
    REGON: 33103688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pupkolobrzeg.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu komputerów, oprogramowania, monitorów, laptopa, serwera, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu komputerów, oprogramowania, monitorów, laptopa, serwera, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w ilościach i o parametrach szczegółowo określonych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302311008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych, o których mowa w SIWZ według zasady spełnia-nie spełnia. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 4. Zamawiający odrzuca ofertę według zasad określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1. Oświadczenia i dokumenty, o któych mowa w SIWZ 2. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 3. Wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego - Załącznik nr 2 do SIWZ 4. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 5. Podpisany projekt umowy - Część II SIWZ 6. Podpisany opis przedmiotu zamówienia - Część III SIWZ 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pupkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach