Przetargi.pl
DOSTAWA DLA JEDNOSTEK WYDZIAŁU MEDYCYNY WETERYNRYJNEJ: 1. Część nr 1 – drobnego sprzętu medycznego, 2. Część nr 2 – materiałów opatrunkowych; 3. Część nr 3 – środków do dezynfekcji.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA DLA JEDNOSTEK WYDZIAŁU MEDYCYNY WETERYNRYJNEJ: 1. Część nr 1 – drobnego sprzętu medycznego, 2. Część nr 2 – materiałów opatrunkowych; 3. Część nr 3 – środków do dezynfekcji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DLA JEDNOSTEK WYDZIAŁU MEDYCYNY WETERYNARYJNEJ: 1.Część nr 1 – drobnego sprzętu medycznego, 2.Część nr 2 – materiałów opatrunkowych; 3.Część nr 3 – środków do dezynfekcji. CZĘŚĆ NR 1 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1 do SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta. 3.Miejsce realizacji zamówienia stanowią katedry i kliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: a.Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47, b. Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45, c. Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49, d.Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51, e.Centrum Diagnostyki Eks. i Inn. Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47. 4.Każda z wymienionych Katedr, o których mowa powyżej będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. 5.Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru. 6.Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej składającej zamówienie, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury. 7.Wykonawca umożliwi dostęp do elektronicznych wersji dokumentów dostawy (faktury) zgodny z programem posiadanym przez Zamawiającego, tj.: Klinika XP. 8.W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.1 do SIWZ 9.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1. do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2 MATERIAŁY OPATRUNKOWE 1.Wspólny Słownik Zamówień: 33140000-3 materiały medyczne 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.2 do SIWZ. 3.Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta. Reklamacje jakościowe złożone przez Zamawiającego Wykonawca winien uwzględnić w ciągu 7 dni od daty ich zgłoszenia, koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. 5.Miejsce realizacji zamówienia stanowią katedry i kliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: a)Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 b)Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45 c)Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49 d)Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51 e)Centrum Diagnostyki Eks. i Inn. Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 6.Każda z wymienionych Katedr, o których mowa powyżej będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. 7.Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury. 8.Wykonawca umożliwi dostęp do elektronicznych wersji dokumentów dostawy (faktury) zgodny z programem posiadanym przez zamawiającego, tj.: Klinika XP. 9.W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.2 do SIWZ. 10. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.2 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 3 Środki do dezynfekcji 1.Wspólny Słownik Zamówień: 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.3 do SIWZ. 3.Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta. Reklamacje jakościowe złożone przez Zamawiającego Wykonawca winien uwzględnić w ciągu 7 dni od daty ich zgłoszenia, koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. 5.Miejsce realizacji zamówienia stanowią katedry i kliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: a)Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 b)Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45 c)Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49 d)Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51 e)Centrum Diagnostyki Eks. i Inn. Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 6.Każda z wymienionych Katedr, o których mowa powyżej będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. 7.Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury. 8.Wykonawca umożliwi dostęp do elektronicznych wersji dokumentów dostawy (faktury) zgodny z programem posiadanym przez zamawiającego, tj.: Klinika XP. 9.W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.3 do SIWZ. 10.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji (dotyczy każdej z Części) , tj.: w trakcie trwania umowy wykorzysta co najmniej 60% ilości produktów opisanej w załączniku nr 1.1-1.3 do SIWZ. Pozostałe 40% ilości produktów zostanie wykorzystane w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) formularz ofertowy wraz z oświadczeniami umożliwiającymi dokonanie oceny ofert w kryteriach (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) arkusz kalkulacyjny (załącznik nr 1.1-1.3 do SIWZ, stosownie do Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę), 3) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw (jeśli dotyczy) 2. Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: 4) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 i 2 SIWZ. (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ) 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3a do SIWZ), jeżeli dotyczy, 6) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Forma dokumentów: 1) W oryginale należy złożyć: a) Formularz ofertowy oraz arkusz/e kalkulacyjny/e, b) oświadczenia o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 4 SIWZ, d) ewentualne pełnomocnictwo (lub kopia notarialnie potwierdzona). 2) Dokumenty, jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie zamawiającego, b) wykaz dostaw wraz z dowodami, składany na wezwanie Zamawiającego, c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 3) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, b)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego. 4) W przypadku oferty składanej wspólnie wykonawcy składają razem: a)formularz ofertowy, b)arkusz/e kalkulacyjny/e, c) wykaz dostaw wraz z dowodami z uwzględnieniem Rozdziału 5 ust. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach