Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
REGON: 00030441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dializatorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa dializatorów kapilarnych, powierzchnia czynna > lub =1,7m2- sztuk 4.000 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331811003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 4 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 5 Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 6 Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 7 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 8 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Dokumenty podmiotowe: 1 Wymagane świadectwa Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wszystkich wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi. Zamawiający wymaga , aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień składania ofert. Dokumenty, które stracą ważność w trakcie trwania umowy należy uzupełnić aktualnymi. 2 Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych Foldery i katalogi- dołączyć do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Wykaz dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich wykonanie stosownymi dokumentami. 3. Oświadczenie oferenta, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Oświadczenie oferenta, że spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 5. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 6. Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 7. Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) Dokumenty podmiotowe: 1 Wymagane świadectwa Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wszystkich wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi. Zamawiający wymaga , aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień składania ofert. Dokumenty, które stracą ważność w trakcie trwania umowy należy uzupełnić aktualnymi. 2 Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych Foldery i katalogi- dołączyć do oferty Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych ww dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA APARATU DO HEMODIALIZY DLA STACJI DIALIZ
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa aparatu do hemodializy dla Stacji Dializ
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa wyrobów medycznych do żylno-żylnej ciągłej hemofiltracji i hemodiafiltracji CiCa dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/16/2015
Dodano: 2015-03-31 - Dostawa dializatorów.
Dodano: 2010-09-16 - Dostawa dializatorów
Dodano: 2010-07-08 - Dostawa dializatorów
Dodano: 2010-06-01 - Dostawa i instalacja aparatów do hemodializy (5 sztuk).
Dodano: 2010-05-17