Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" ogłasza przetarg
- Adres: 62800 Kalisz, pl. Św. Józefa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 635 650 , fax. 627 635 651
- Data zamieszczenia: 2018-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
pl. Św. Józefa 5
62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 627 635 650, fax. 627 635 651
REGON: 25081047800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” z podziałem na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1 jest dostawa części zamiennych przerzucarki Biofix, pracującej w kompostowni Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, będącego własnością Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”. Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest dostawa części zamiennych do urządzeń kompostowni Biofix do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62-834 Ceków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podstawowym elementem oferty jest złożony, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzonej własnoręcznym podpisem „Formularz oferty” - zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym poszczególne załączniki do IDW : • załącznik nr 1 dla Zadania nr 1, • Załącznik nr 2 dla Zadania nr 2. 2.Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty; 3) Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1. IDW - w formie pisemnej , pod rygorem nieważności, opatrzonej własnoręcznym podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentacji; 2) dokument, o którym mowa w pkt. 12.2. IDW - w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - w oryginale; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.8.2. IDW (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku złożenia oferty na 2 Zadania wystarczającym jest złożenie jednego przedmiotowego oświadczenia ze wskazaniem numerów Zadań. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.3. IDW dotyczącego każdego z nich. Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.7).4. wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy. 7. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty, pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a ustawy, dokumentów i oświadczeń z art. 26 ustawy przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa szorowarek
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa części zamiennych do przerzucarki Biofix do ZUOK „Orli Staw”
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa urządzeń gastronomicznych
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa komponentów podnośnika śrubowego z gwintem/ śrubą kulową z przekładnią
Dodano: 2022-10-12 - Dostawa oraz montaż wraz z uruchomieniem urządzeń niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja Instalacji Gazów Medycznych i źródeł zasilania w GPSK UM w Poznaniu Etap I (A i B)".
Dodano: 2021-11-04 - dostawa systemu do suszenia i frakcjonowania fluidalnego – urządzenie do suszenia napełniaczy, tworzyw i klasyfikacji proszków dla Centrum Zaawansowanych Technologii UAM
Dodano: 2021-02-22 - dostawa spektrofluorymetru do pomiarów fluorescencji w funkcji temperatury
Dodano: 2021-02-15 - dostawa systemu do suszenia i frakcjonowania fluidalnego – urządzenie do suszenia napełniaczy, tworzyw i klasyfikacji proszków dla Centrum Zaawansowanych Technologii UAM
Dodano: 2020-12-30 - dostawa spektrofluorymetru do pomiarów fluorescencji w funkcji temperatury
Dodano: 2020-12-17 - dostawa systemu do suszenia i frakcjonowania fluidalnego – urządzenie do suszenia napełniaczy, tworzyw i klasyfikacji proszków dla Centrum Zaawansowanych Technologii UAM
Dodano: 2020-12-11