Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
- Data zamieszczenia: 2015-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Fordońska 6 6
85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
REGON: 09236416000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi naprawy i konserwacji sprzętu biorącego udział w zimowym utrzymaniu dróg, będącego w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia: Dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi naprawy i konserwacji sprzętu biorącego udział w zimowym utrzymaniu dróg, będącego w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie Sprzęt przewidziany do konserwacji i naprawy: - Solarka SCHMIDT ECOS - 1 szt., - Solarka Stratos VCXN SHMIDT - 2 szt., - Piaskarka P-1 - 2 szt., - Pług OZW 32 Ozamet Olsztyn - 4 szt., - Pług wirnikowy PWF-2500 HYDROG - 1 szt., - Pług SNK-27 SCHMIDT lemieszowy- 2 szt. Przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanego sprzętu w trakcie trwania umowy. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i ewentualny montaż potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części zamiennych do sprzętu, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem. Przez nowe części zamienne należy rozumieć: - oryginalne części zamienne - części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu sprzętu, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tego sprzętu do produkcji komponentów lub części zamiennych danego sprzętu, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego sprzętu; przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych sprzętów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych sprzętów; Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. - części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych sprzętów oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane; wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. 3. Zakres zamówienia: 3.1. Szczegółowy wykaz części zamiennych i akcesoriów do sprzętu biorącego udział w zimowym utrzymaniu dróg zawiera załącznik nr 1.2. do SIWZ, który wraz z proponowanymi przez Wykonawcę cenami, stanowić będzie część umowy. Ceny materiałów nie mogą odbiegać od średnich notowań rynkowych, a maksymalne proponowane przez Wykonawcę ceny, nie powinny przekroczyć cen katalogowych producentów. Na wszystkie dostarczone lub zastosowane części i materiały eksploatacyjne Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu, obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. (Zatem rabat ten liczony będzie zarówno od asortymentu nie uwzględnionego w wykazie części, jak również od materiałów wyszczególnionych w załączniku nr 1.2. do SIWZ). Przewidywane ilości asortymentu określone w załączniku nr 1.2. do SIWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu wskazania orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość zamawianych części będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a więc Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach kwoty, na jaką będzie realizowane zamówienie. 3.2. Kwota umowy równa będzie środkom, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, które odczytane zostaną podczas otwarcia ofert. 3.3. W przypadku ewentualnej usługi montażu Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw. 3.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.5. Koszt użytych do napraw materiałów i części nie będzie obciążał ceny umownej dotyczącej robocizny. 3.6. W przypadku wymaganej usługi Wykonawca zobowiązany jest, po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy, do odebrania sprzętu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu wydania polecenia oraz przetransportowania danego sprzętu do miejsca wykonania naprawy. Jeżeli naprawy dokonywane będą w warsztacie mieszczącym się w promieniu 25km od siedziby Zamawiającego, koszty dostawy sprzęty biorącego udział w zimowym utrzymaniu ponosić będzie Zamawiający. Wykonawca świadczący usługi poza ww. odległością, zobowiązany jest do odbioru sprzętu przeznaczonego do wykonania usługi objętej umową do miejsca wykonania usługi, na własny koszt i ryzyko. Zatem cena ewentualnego transportu sprzętu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 4. Gwarancja Wykonawca udzieli 6 miesięcy gwarancji i 12 miesięcy rękojmi na wykonane usługi, a na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres wskazany w ofercie - 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru do miejsca dostawy lub od momentu montażu. 5. Termin dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego miejsca przez Zamawiającego maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie. W szczególnie uzasadnionych wypadkach Strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. 6. Miejsce dostawy: Siedziba Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. 7. Termin płatności: 21 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT wraz z protokołem przekazania części do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźnie w 2016 r.
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźnie w 2016 r.
Dodano: 2016-03-14