Miejski Zakład Komunikacji ogłasza przetarg
- Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Konfederacji Tatrzańskiej
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 665 882 , fax. 182 665 882
- Data zamieszczenia: 2018-12-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji
ul. Konfederacji Tatrzańskiej
34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 182 665 882, fax. 182 665 882
REGON: 49050132000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzk.nowytarg.pl/site/index.php
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów komunikacji miejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (na zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania ) transportem na koszt Wykonawcy, do magazynu Zamawiającego przy ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a w Nowym Targu, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2019 roku, nowych nieużywanych części zamiennych do autobusów miejskich: Kapena Urby, Jelcz 120M, 120M/3 Autosan H-7, Autosan San-City M09LE SOLBUS SN-11 oraz do samochodów osobowych Fiat Doblo 2011r 1,6L/77 kW oraz Opel Vivaro 2004r 2,5L/99 kW - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 000,- złotych (słownie: cztery tysięcy złotych), w terminie do dnia 7 stycznia 2019 r. do godziny 12:00. Decyduje data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy – Pzp): pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 11.3. SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt od 2 do 5 ustawy – Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity tj. Dz.U. 2018 poz. 1986). Z wniesionego wadium, w tym także treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 11.3. SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt od 2 do 5 ustawy – Pzp) musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę oleju napędowego na potrzeby własne dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Nowym Targu. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 ustawy – Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank PEKAO SA O/ Nowy Targ 16 1240 1574 1111 0000 0790 6745. W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 7 stycznia 2019 roku do godziny 12:00 i wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nastąpi przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 12:00 w dniu 7 stycznia 2019 roku. Wykonawca, który złoży ofertę i wpłaci wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 12:00 w dniu 7 stycznia 2019 roku, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godziny 12:00 w dniu 7 stycznia 2019 roku, podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy – Pzp, jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy – Pzp, a następnie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy – Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca załącza do oferty przelew, o którym mowa w pkt 11.6. SIWZ. W takim przypadku stwierdzenie, czy wykonawca wniósł wadium w pieniądzu przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny 12:00 w dniu 7 stycznia 2019 roku), nastąpi w toku badania ofert, na podstawie dokumentu otrzymanego z banku, w którym zamawiający posiada rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 11.6. SIWZ. Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 11.3.2-5 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy – Pzp) wykonawca składa w kasie na I piętrze w budynku siedziby zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 12:00 w dniu 7 stycznia 2019 roku lub załącza do oferty; wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 11.3.2-5 SIWZ wraz z adnotacją o terminie złożenia tych dokumentów.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy pzp i art.24.ust.5 pkt.1 ustawy Pzp Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy pzp; Spełniają wymagania w zakresie określonym w niniejszym punkcie SIWZ oraz zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy pzp złożą oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie ich spełnienia, szczegółowo określone w punkcie 6 SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy pzp w zakresie: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- zamawiający w tym zakresie nie stawia szczegółowych wymagań
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2020-09-02 - Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2020-06-24 - Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – FORD, LAND ROVER
Dodano: 2019-10-07 - Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – FORD, LAND ROVER
Dodano: 2019-09-13 - Dostawa urządzenia zbierająco-zgniatającego z kontenerem.
Dodano: 2019-09-03 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki SCAM, IVECO 4012, IVECO 4013
Dodano: 2019-08-21 - Dostawa materiałów do samochodów służbowych Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2019-06-14 - Dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów marki JELCZ 442.32
Dodano: 2019-03-29 - Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – Opel, Land Rover
Dodano: 2017-12-11 - Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego – Alfa Romeo, Ford, Land Rover, Renault, Volkswagen
Dodano: 2017-09-12