Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8211479 , fax. 91 8211477
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8211479, fax. 91 8211477
REGON: 810903040 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie. 2. Dostarczany asortyment części zamiennych musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny przy czym: a) ma charakteryzować się najwyższą jakością i trwałością, b) musi spełniać wszystkie wymagania techniczne zgodne z polskimi normami i przepisami UE 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz. 4. Części zamienne będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj. do: a) Stacji Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5 b) Stacji Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu wraz z oryginałem faktury VAT w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych, licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 6. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00, przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 3. wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej stanowiący załącznik nr 4 do siwz, B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 zadania).
Dodano: 2023-03-10 - Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich znak postępowania 934/2020
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miekskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2021-02-01 - Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania)
Dodano: 2020-12-23 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów komunikacji miejskiej
Dodano: 2020-11-13 - Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych BWP-1 , MTLB, WZT będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu JELCZ, FIAT, IVECO, ZIŁ, URAL, OPEL, FORD, VOLKSWAGEN, MERCEDES na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (8 zadań)
Dodano: 2020-07-13