Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ- projekt umowy. 2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) dostarczone wyroby (części) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób (część). 2) dostarczone wyroby (części) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy. 3) w przypadku gdy wyrób (część) wymaga dostarczenia deklaracji zgodności O i B, Wykonawca dostarczy z tymi wyrobami (częściami) deklarację zgodności O i B wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności Wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa ( Dz.U. z 2006 r. Nr 235,poz. 1700 z późn.zm.) w trybie I (pierwszym) wskazanym w Rozporządzeniu MON z dnia 6 kwietnia 2007r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (Dz.U. z 2007 r. Nr 78,poz.528 z późn.zm.). 4) dostarczone części zamienne powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych z wyszczególnionymi w formularzu oferty. 5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na niezawodną pracę oferowanych wyrobów na okres 12 miesięcy – po zamontowaniu ich na pojazd jednak nie dłużej niż 24 miesiące od daty dostarczenia do Zamawiającego. Okres gwarancyjny rozpoczyna bieg od daty przyjęcia wyrobów przez odbiorcę potwierdzonej w wystawionym i podpisanym przez Odbiorcę protokole zdawczo-odbiorczym. 6) przedmiot zamówienia powinien być dostarczony z nw. dokumentami: a) Protokołem odbioru ilościowo-jakościowego, wystawionym i podpisanym przez wykonawcę oraz zaakceptowany przez Przedstawiciela Wojskowego, jako potwierdzenie spełnienia wymagań Eksploatacyjno-Technicznych oraz klauzuli jakościowej (lub innego dokumentu jakościowego, którego wymagania muszą być spełnione, Zamawiający poda numer i nazwę dokumentu normalizacyjnego). b) „Deklaracją zgodności OiB” (w przypadku występowania wyrobów, które wymagają dostarczenia deklaracji zgodności O i B) c) Kartami gwarancyjnymi na wyroby identyfikowalne (numer, inne cechy identyfikowalności). d) Zbiorczą kartą gwarancyjną na wyroby nieposiadające numerów lub innych cech identyfikowalności. e) Specyfikacją wysyłkową. f) Kopią faktury VAT. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego: JW 2117, 78-100 Kołobrzeg, ul. Koszalińska 76. 4. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach