Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w latach 2018 - 2019r z podziałem na 3 części

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w latach 2018 - 2019r z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. „Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w latach 2018 - 2019r z podziałem na 3 części” 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych części zamiennych i akcesoriów samochodowych. Przez nowe części zamienne należy rozumieć: 1.2 oryginalne części zamienne – części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego lub podobnego sprzętu; przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów lub podobnego sprzętu i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów; Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. 1.3. części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane; wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr 1. - SKODA FABIA 1.2TSI, rok prod. 2010, nr VIN TMBEM25J7B3125344 - SKODA CITIGO 1,0, rok prod. 2013, nr VIN TMBZZZAAZED614046 - POLONEZ 1,6, rok prod. 1999, nr VIN SUPBO1CEHXW164505 - LOGAN 1,6, rok prod. 2007, nr VIN UU1LSDAMH38087114 - LOGAN 1,6, rok prod. 2007, nr VIN UU1LSDMH37995472 - FORD FED TRANSIT, rok prod. 2015, nr VIN WFOEXXTTGEFT30844 - CIĄGNIK ROLNICZY FARMTRAC 70, rok prod. 2007, nr VIN 7000679 - PRZYCZEPA CIĄGNIK ROLNICZY PRONAR T653, rok prod. 2007 - KOSIARKA BIJAKOWA TYLNE ZAWIESZENIE Z146-1,40m, rok prod. 2005 - PODNOŚNIK TUR2, rok prod. 2010 - RĘBAK SKORPION, rok prod. 2010 - Przyczepka VIOLA W-3, rok prod. 2009, nr VIN SUCW3F30F92001906 - Przyczepka VIOLA W-600, rok prod. 2003, nr VIN SUC060A003001583 - Przyczepka VIOLA W-600, rok prod. 2003, nr VIN SUC SUCE 1A3C1000661 Część zamówienia nr 2. - Wykaszarki, podkrzesywarki, pilarki, przecinarki, wiertnicy, pił spalinowych, zagęszczarki, zamiatarki i pługa wirnikowego Firm: STHIL, HUSQVARNA i AGREGAT F4 72209, rok prod. 2009 Część zamówienia nr 3. - CZĘŚCI OSPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO DO „UNIMOGA” 2.2. Szczegółowy zakres zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2a, 2b lub 2c – Kosztorys ofertowy 2.3. Przewidywane ilości asortymentu określone w załączniku do SIWZ nr 2a, 2b lub 2c są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość zamawianych części będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwot: • dla części I – 88.000,00 zł brutto • dla części II – 18.000,00 zł brutto • dla części III – 16.000,00 zł brutto i do tych kwot będzie realizowane zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez Wykonawcę ceny. 3. Gwarancja Na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca przez okres wskazany w ofercie (kryterium okres gwarancji) maksymalny okres gwarancji 24 miesięcy, minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru do miejsca dostawy. 4. Termin dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego miejsca przez Zamawiającego maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych i minimalnie 2 dni roboczych (zgodnie z deklaracją wykonawcy – kryterium Termin dostawy przedmiotu zamówienia) licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie. W szczególnie uzasadnionych wypadkach Strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. 5. Miejsce dostawy: Nr Firma (nazwa) oraz adres dostawy Część zamówienia 1. AUTOMECHANIKA Krzysztof Rink Mały Mędromierz 67, 89-500 Tuchola I 2. Zakład Usługowo-Handlowy Maciej Biernat, ul. Bydgoska 13/1 89-500 Tuchola II 3. „TOKMET” Sławomir Żak ul. Graniczna 8a, 89-511 Cekcyn III 6. Zamawiający uprawniony jest do możliwości zwrotu i wymiany zamówionej części, która będzie niekompatybilna z naprawianym autem. 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji - o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2019r. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 40% Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach ilości asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 8. Wykonawca ma obowiązek odebrać niekompatybilną część z warsztatu mechanicznego którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wg załącznik nr 2a, 2b lub 2c do SIWZ; 3) Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt 1 – 3 SIWZ - w oryginale. 4) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IV, podrozdział I pkt 3 i 4 SIWZ w oryginale ( o ile dotyczy). 8) Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach