Przetargi.pl
Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej

Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
    ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejnu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) w części A -160 sztuk pasków do spodni koloru czarnego, 2) w części B- 320 szt. koszul białych pod mundur i 160 szt. koszul niebieskich pod mundur, 3) w części C-320 szt. koszulek z krótkimi rękawami koloru czarnego typu polo z wyhaftowanym emblematem Straży Marszałkowskiej 4) w części D-a) 150 szt. szalokominiarek i 150 szt. szalików zimowych 5) w części E-450 par skarpet letnich koloru czarnego 6) w części F-450 par skarpet zimowych koloru czarnego 7) w części G-300 szt. podkoszulek letnich na ramiączka koloru białego 8)w części H-150 par spodenek gimnastycznych koloru czarnego 9) w części I-320 szt. krawatów z logo Straży Marszałkowskiej 10) w części J-dostawa 160 szt. swetrów koloru czarnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach