Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25956 Kielce, ul. Jagiellońska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3359400, 3359418 , fax. 413 456 421
- Data zamieszczenia: 2018-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach
ul. Jagiellońska 66
25956 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3359400, 3359418, fax. 413 456 421
REGON: 2917760000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rckik-kielce.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa czekolad i wafli w polewie czekoladowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 300 000 (trzystu tysięcy) czekolad i 40 000 (czterdziestu tysięcy) wafli w polewie czekoladowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15842000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony opis przedmiotu (lub wypełnione opisy przedmiotu zamówienia w przypadku składania oferty na obydwa pakiety) zamówienia potwierdzający właściwości wskazane w tabelach odnośnie do każdego rodzaju czekolady objętego przedmiotem zamówienia publicznego i wafli w polewie czekoladowej (czekolada pełnomleczna, czekolada gorzka, czekolada mleczna z wiórkami kokosowymi, czekolada mleczna nadziewana, wafel w polewie czekoladowej) – zgodnie z treścią załącznika nr 2 i/lub 2a do SIWZ; 2) próbki każdego rodzaju czekolady objętego przedmiotem zamówienia: a) czekolada twarda pełnomleczna - 2 tabliczki, każda tabliczka czekolady opakowana identycznie jak oferowany przedmiot zamówienia; b) czekolada gorzka - 2 tabliczki, każda tabliczka czekolady opakowana identycznie jak oferowany przedmiot zamówienia; c) czekolada mleczna z wiórkami kokosowymi – 2 tabliczki, każda tabliczka czekolady opakowana identycznie jak oferowany przedmiot zamówienia; d) czekolada mleczna nadziewana - 2 tabliczki, każda tabliczka czekolady opakowana identycznie jak oferowany przedmiot zamówienia; 3) oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 214, poz. 1813 z późn. zm.), w szczególności w zakresie jakości handlowej kakao i tłuszczu kakaowego, czekolady mlecznej; 4) oświadczenie, że przedmiot zamówienia posiada niezbędne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynek w Polsce zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) oświadczenie o wdrożeniu Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzające o wdrożeniu i funkcjonowaniu systemu HACCAP u producenta przedmiotu zamówienia i Wykonawcy; 6) oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków wynikających z art. 13 i 14 RODO zgodnie z załącznikiem nr 10.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną