Przetargi.pl
Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC) oraz chromatografu gazowego z detektorem spektrometrii mas (GCMS) wraz z wyposażeniem

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 449 4916, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 449 4916, , fax. -
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC) oraz chromatografu gazowego z detektorem spektrometrii mas (GCMS) wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu w postaci: 1) chromatografu cieczowego (HPLC) z detekcją DAD, 2) chromatografu gazowego z detektorem spektrometrii mas (GCMS) wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (zwanego dalej Sprzętem), szczegółowo określonych w załącznikach nr 1 oraz nr 2 SIWZ. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot dostawy w ramach niniejszego zamówienia, w tym ich komponenty (części składowe i przynależności) muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych. 2. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej na dwie samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części SIWZ „Zadaniem” odpowiednio „Zadaniem nr 1” oraz „Zadaniem nr 2”), dopuszczając tym samym składanie ofert częściowych na każdą z tych części. Szczegółowy opis ze wskazaniem parametrów czy innego rodzaju minimalnych wymagań technicznych, funkcjonalnych czy innego rodzaju oczekiwanych przez Zamawiającego właściwości dla Sprzętu zawierają odpowiednio załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia: 1) Załącznik nr 1 SIWZ - dla Zadania nr 1 – Chromatograf cieczowy wraz z wyposażeniem (kody CPV: 38540000-2 maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa, 38430000-8 aparatura do wykrywania i analizy, 38432200-4 chromatografy). 2) Załączniku nr 2 SIWZ - dla Zadania nr 2 – Chromatograf gazowy z detektorem spektrometrii mas (GCMS) wraz z wyposażeniem (kody CPV: 38540000-2 maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa, 38430000-8 aparatura do wykrywania i analizy, 38432200-4 chromatografy, 38432210-7 – chromatograf gazowy). 3. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień ust. 4 niniejszego działu, ilekroć w postanowieniach poniższych niniejszego dokumentu SIWZ (i jej załącznikach), bez bliższego określenia, używany będzie zwrot SPRZĘT – należy przez to rozumieć wszystkie urządzenia, ich części składowe, wyposażenie wyszczególnione w załącznikach nr 1 i nr 2 SIWZ (całość sprzętowa składająca się na przedmiot niniejszego zamówienia dla poszczególnych Zadań nr 1 i nr 2). 4. Ilekroć dalej w postanowieniach niniejszego dokumentu SIWZ (i jej załącznikach) mowa będzie (bez bliższego określenia) o SPRZĘCIE w Zadaniu, SPRZĘCIE z Zadania, czy też o oferowanym w ramach Zadania/Zadań SPRZĘCIE) – należy przez to rozumieć SPRZĘT w rozumieniu tego pojęcia wskazanym w ust. 3 powyżej, tyle że w zakresie ograniczającym się odpowiednio do danego Zadania nr 1 lub Zadania nr 2 (których odpowiednio dotyczą opisy przedmiotu zamówienia wskazane w załącznikach nr 1 i nr 2 SIWZ). 5. W zakres niniejszego zamówienia (realizacji dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych) wchodzi minimum (odpowiednio dla Zadania/Zadań, na które składana będzie oferta): 1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego SPRZĘTU z Zadania (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia celnego w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej); 2) Instalacja (spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie konfiguracji (w tym konfiguracji informatycznej) poszczególnych elementów składających się na Sprzęt; 3) Przygotowanie do pierwszego próbnego/ przeprowadzenie pierwszego próbnego uruchomienia na okoliczność potwierdzenia poprawności jego działania (pracy), z zastrzeżeniem, iż zakres i sposób spełnienia tego świadczenia dla każdego Sprzętu z Zadania podaje odpowiedni Wzór umowy (przyporządkowany danemu zadaniu – Załączniki nr 9 i nr 10 SIWZ); 4) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu SPRZĘT w Zadaniu, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na SPRZĘT (w odniesieniu do SPRZETU z Zadań nr 1 i nr 2) na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty wydania Zamawiającemu SPRZĘTU z Zadania (z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień działu XIII ust. 8 i 9 SIWZ); 5) Zapewnienie Zamawiającemu minimum licencji bezterminowej, pełnej i co najmniej jednostanowiskowej w odniesieniu do programów komputerowych wskazanych w załączniku nr 1 i nr 2 SIWZ, jak też ewentualnych innych programów komputerowych, jeżeli programy takie stanowić będą przedmiot oferty w Zadaniu lub części składowe niezbędne do korzystania z zaoferowanego w Zadaniu SPRZĘTU, z zastrzeżeniem, że zakres i szczegółowa ilość licencji dla każdego Sprzętu z Zadania podaje odpowiedni Wzór umowy (przyporządkowany danemu zadaniu – Załączniki nr 9 i nr 10 SIWZ); 6) Uzyskanie i wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów związanych z korzystaniem ze Sprzętu, w tym dochodzeniem uprawnień z tytułu gwarancji, o której mowa w punkcie powyższym, deklarowanej w ofercie, z zastrzeżeniem, iż rodzaj i sposób przedstawienia dokumentów dla każdego Sprzętu z Zadania podaje odpowiedni Wzór umowy (przyporządkowany danemu zadaniu – Załączniki nr 9 i nr 10 SIWZ); 7) Przeprowadzenie dla przyszłych użytkowników Sprzętu z Zadań po stronie Zamawiającego szkolenia dotyczącego kompleksowej jego obsługi i praktycznej eksploatacji Sprzętu z zastrzeżeniem, iż ilość uczestników oraz czas szkolenia dla każdego Sprzętu z Zadania podaje odpowiedni Wzór umowy (przyporządkowany danemu zadaniu – Załączniki nr 9 i nr 10 SIWZ). 6. W razie rozbieżności pomiędzy postanowieniami ustępów powyższych niniejszego działu, a postanowieniami Wzoru Umowy dla danego Zadania, rozstrzygające znaczenia ma treść Wzoru Umowy dla tego Zadania. 7. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również świadczenia wykonywane w ramach wykonywania Umowy o zamówienie na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu, związane z udzieloną gwarancją i ewentualnymi przeglądami technicznymi oraz odpowiedzialnością z tytułu rękojmi za wady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). Dalsze informacje we wskazanym zakresie podaje SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach