Przetargi.pl
dostawa centrali telefonicznej, komory laminarnej, sprzętu gastronomicznego, mebli ze stali nierdzewnej

Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6582560 , fax. 056 6225443
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny
    ul. Krasińskiego 4/4a 4/4a
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6582560, fax. 056 6225443
    REGON: 00573921800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa centrali telefonicznej, komory laminarnej, sprzętu gastronomicznego, mebli ze stali nierdzewnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno- Zakaźnego w Toruniu n/w sprzętu: Zadanie Nr 1: centrala telefoniczna z wyposażeniem - 1 szt. z montażem i instalacją Zadanie Nr 2: komora laminarna - 1 szt. Zadanie Nr 3: sprzęt gastronomiczny: a/ zamrażarka skrzyniowa - 1 szt. b/ szafa chłodnicza - 1 szt. c/ sterylizator do sterylizacji suchym gorącym powietrzem butelek pokarmowych dziecięcych oraz innego drobnego sprzętu medycznego - 1 szt. Zadanie Nr 4: meble ze stali nierdzewnej: a/ stół kuchenny 180 x 90 cm - 1 szt. b/ krzesła metalowe kuchenne ze zmywalnym siedziskiem - 8 szt. c/ wózek do przewożenia potraw - 2 szt. d/ stolik zabiegowy - 1 szt. e/ wózek do przewożenia czystej i brudnej bielizny - 1 szt. Wymagane parametry techniczno-użytkowe zamawianego sprzętu, zakres ewentualnych usług dodatkowych, wymagane warunki gwarancji i serwisu określają Załączniki Nr 6/1 - 6/4 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 d, e SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz dostaw + referencje) określone w rozdziale IX pkt.1 f SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 d SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 d SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 e, f SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 1 do SIWZ) b/ wypełniona specyfikacja cenowa w zakresie zadań, których dotyczy oferta (wg Zał. Nr 2 do SIWZ) c/ określenie podstawowych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego sprzętu (wg Zał. Nr 6/1 - 6/4 do SIWZ) + foldery i katalogi z opisami pokazujące wygląd i dodatkowo charakteryzujące oferowany sprzęt. Do oferty należy dołączyć materiały firmowe potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji deklarowanych parametrów z użyciem wszelkich dostępnych źródeł, w tym zapytanie bezpośrednio u producenta sprzętu lub prezentacja oferowanego sprzętu. d/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Zał. Nr 3 do SIWZ) e/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . f/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia jeśli przedłożony wykaz zrealizowanych zamówień zawiera dostawy w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia do co najmniej 2 podmiotów, gdzie wartość każdego z nich jest nie mniejsza niż wartość oferty brutto składanej w niniejszym przetargu na dane zadanie, a ponadto przedłoży co najmniej 2 pisemne referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. g/ dokument wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu i stosowania - wymagana kserokopia certyfikatu CE lub deklaracji zgodności. UWAGA! - jeśli dla pewnych pozycji oferowanego sprzętu nie są wymagane certyfikaty CE oraz deklaracje zgodności (sprzęt nie jest wyrobem medycznym, ani urządzeniem elektrycznym) w ofercie musi być zamieszczona czytelna informacja i oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie. 2. Dokumenty określone w pkt.1 muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakazny.hosp.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach