Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 032 7351636
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
ul. Kossutha 13 13
40-844 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 032 7351636
REGON: 01544738200030 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa central telefonicznych wraz z akcesoriami oraz rozszerzenie posiadanej przez Zamawiającego gwarancji dla centrali KX-TDE 600 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa central telefonicznych wraz z akcesoriami oraz rozszerzenie posiadanej przez Zamawiającego gwarancji dla centrali KX-TDE600 1.W ramach zamówienia wykonawca: a) dostarczy centrale telefoniczne wraz z akcesoriami, b) wykona wszystkie czynności niezbędne do zainstalowania central w poszczególnych obiektach Śląskiego OW NFZ ( siedziba w Katowicach, przy ul. Kossutha 13, ul. gen. Jankego 15A oraz poszczególne delegatury ŚOW NFZ) c) rozszerzy uprawnienia gwarancyjne dla posiadanej przez Zamawiającego centrali telefonicznej Panasonic KX-TDE600. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325512002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda, by Wykonawca wniósł wadium w kwocie 5 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt VI lit. B SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 1.posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz przedstawi dokument, o którym mowa w pkt VI lit. B ppkt 1 (lub odpowiednio ppkt 5). 2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie), przynajmniej 1 dostawy wykonanej lub wykonywanej przez Wykonawcę, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Pod pojęciem wykonana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę i uruchomienie centrali telefonicznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto, zrealizowaną, tj. zakończoną przez Wykonawcę przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pod pojęciem wykonywana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę i uruchomienie centrali telefonicznej, będącą w trakcie realizacji (dostawa aktualnie realizowana), której pewna część o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto została już zrealizowana przez Wykonawcę przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp, oraz przedłoży dokumenty wymienione w pkt VI B ppkt 2 i 3 W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (patrz: pkt VI lit. B ppkt 4 SIWZ). 3.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. 4.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 4 pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI lit. A o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w pkt. VI lit. B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). B. DOKUMENTY: Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Formularz Wykaz dostaw- wykaz, powinien wskazywać przynajmniej jedną dostawę wykonaną lub wykonywaną przez Wykonawcę w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości brutto w złotych, przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców 3.Dokumenty (referencje) potwierdzające należyte wykonanie dostaw wyszczególnionych w formularzu Wykaz dostaw. Dokument taki winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia. 4.W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które zostaną udostępnione przez inne podmioty, Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być odpowiednio: podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, przy czym, dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp. Do oferty składanej przez ww. Wykonawców, dokument wymieniony w pkt VI lit. B ppkt 1 lub odpowiednio ppkt 5 należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Odnośnie pozostałych warunków (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp) - winny zostać spełnione wspólnie przez Wykonawców, przy czym wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wspólnie składają oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp Zgodnie z § 4 ust. 3 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadania pod nazwą - Poprawa warunków w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - w zakresie modernizacji instalacji teleinformatycznej wraz z zakupem 3 central telefonicznych - obiekty przy ul. Mirowskiej 15, Mickiewicza 12, Bony 1/3
Dodano: 2016-06-07 - Rozbudowa i aktualizacja centrali telefonicznej Alcatel Lucent OmniPCH Enterprise
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu oraz dzierżawa cyfrowej centrali telefonicznej z wewnętrzną linią VOIP dla potrzeb Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego oraz dzierżawa cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Stanu Cywilnego.
Dodano: 2015-05-22 - Modernizacja centrali telefonicznej w siedzibie Straży Miejskiej w Częstochowie.
Dodano: 2015-03-26 - Zakup, dostawa, podłączenie i konfiguracja nowej centrali telefonicznej wraz z demontażem istniejącej centrali dla Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa centrali telefonicznej dla Radia Katowice SA
Dodano: 2013-11-12 - Dostarczenie centrali telefonicznej oraz jej instalacja w lokalizacji przy ul. Krasińskiego 43 oraz doposażenie centrali w lokalizacji przy ul. Szpitalnej 13 z uruchomieniem symetrycznego Internetu 10 Mb/s w lokalizacji przy ul. Krasińskiego 13
Dodano: 2013-05-06 - Zakup centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Dodano: 2013-02-28 - Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznej nowej cyfrowej centrali abonenckiej z niezbędnym wyposażeniem i oprzyrządowaniem, oraz włączeniem do sieci telekomunikacyjnej w obiekcie szpitalnym przy ul. Plac Medyków 1 w Sosnowcu
Dodano: 2011-04-07 - Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznej nowej cyfrowej abonenckiej centrali telefonicznej ( centrali PABX) wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem, montażem oraz z włączeniem do sieci telekomunikacyjnej w obiekcie szpitalnym przy ul. Plac Medyków 1 w Sosnowcu
Dodano: 2010-08-05