Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Warmińskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5856100 , fax. 52 5842990
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5856100, fax. 52 5842990
REGON: 102114508000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa broni oraz paralizatorów dla Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa broni oraz paralizatorów dla Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: ◦ I część zamówienia: dostawa broni – 27 kompletów; ◦ II część zamówienia: dostawa kabur i ładownic - 20 kompletów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący minimalne parametry funkcjonalno-techniczne, wyposażenie, dokumenty oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do siedziby Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Toruniu przy ul. Batorego 61, 87-100 Toruń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35300000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, na cały okres związania ofertą w wysokości: 1) 1.700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych, 00/100) – dla I części zamówienia; 2) 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych, 00/100) – dla II części zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, tj. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 290, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 r. Nr 145, poz. 1625, z późn. zm.) wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ), Wykonawca winien złożyć w oryginale w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp z zastrzeżeniem ust. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z nich, chyba że należą do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo winno w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną