Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych dla pracowników Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska 76
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3453447 , fax. 041 3454392
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
    ul. Jagiellońska 76 76
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3453447, fax. 041 3454392
    REGON: 29240011500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych dla pracowników Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 1607 sztuk (słownie: tysiąc sześćset siedem) bonów towarowych uniwersalnych papierowych dla pracowników Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Kielcach w następującej ilości: - 17 pakietów po 7 bonów (wartość jednego pakietu 350,00 zł) - 57 pakietów po 7 bonów (wartość jednego pakietu 320,00 zł) - 135 pakietów po 6 bonów (wartość jednego pakietu 300,00 zł) - 93 pakiety po 3 bony (wartość jednego pakietu 150,00 zł)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonali min. 10 zamówień rocznie o wielkości i charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - minimum 30 dostaw, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2. Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw odpowiadających wartością i zakresem rzeczowym przedmiotowi zamówienia (min. 10 dostaw w każdym z ostatnich 3 lat), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - minimum 30 dostaw, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. 5. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wzorem umowy (zał. nr 1 do SIWZ). 6. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba placówek handlowych, w których można zrealizować bony
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjp2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach