Przetargi.pl
Dostawa bioreaktora szklanego do hodowli mikroorganizmów do zastosowań dydaktycznych i naukowych, dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bioreaktora szklanego do hodowli mikroorganizmów do zastosowań dydaktycznych i naukowych, dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0 aparatura kontrolna i badawcza. 2.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa bioreaktora szklanego do hodowli mikroorganizmów do zastosowań dydaktycznych i naukowych, dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, który będzie wykorzystywany do hodowli mikroorganizmów (bakterii/grzybów) w dydaktyce oraz badaniach naukowych. 3.Zamówienie obejmuje dostawę bioreaktora szklanego - 1 szt. wraz z systemem sterowania, kontroli i dozowania mediów oraz z zapasowym zbiornikiem szklanym - 1 szt. i dodatkową pompą zewnętrzną w pełni zintegrowaną z jednostką sterującą -1 szt. 4.W skład gotowego do pracy bioreaktora powinny wchodzić: - zintegrowana lub zewnętrzna jednostka kontrolno-sterująca z systemem kontroli i pomiaru, - system grzania, - pompy kontrolujące media, - system hodowlany. 5.Szczegóły zamówienia opisane są w załączniku nr 8 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), który jest obowiązujący dla prawidłowo złożonej oferty. 6.Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim cechom określonym powyżej i w załączniku nr 8 do SIWZ i musi: 1)być fabrycznie nowy, tzn nieużywany przed dniem dostarczenia, pełnowartościowy i wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5)ma dołączone do urządzeń wykorzystujących energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim lub angielskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii, poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 7.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy zamówienia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ i załączniku nr 8 do SIWZ, 2)skontaktowania się z Zamawiającym, przed realizacją zamówienia, celem potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, 3)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 4)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 6)poniesienia kosztów instalacji i przeszkolenia do 6 osób z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia, 7)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego przedmiotu zamówienia, 8)zagwarantowania dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres minimum 5 lat od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. 8.Miejscem dostawy jest Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, ul. Kładki 24,80-822 Gdańsk, pok. 415. 9.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. 10.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządza oraz podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy, który jest podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury. 11.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 12.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie. 13.W przypadkach określonych w pkt. 12 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 14.Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 24 miesiące. 15.Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 16.Płatność nastąpi ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Zwiększenie aktywności studentów MWB UG i GUMed w działaniach poprawiających atrakcyjność absolwentów na rynku pracy, umowa nr UDA-POKL-04.01.02-00-084/12-00 z dnia 2013-01-09, zad. 2. Podniesienie jakości i innowacyjności kształcenia studentów/ek Biotechnologii MWB UG i GUMed, kat. 13. Koszt zakupu bioreaktora. 17.Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia - art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. 18.Termin realizacji zamówienia: do 20 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Termin obowiązywania umowy obejmuje termin świadczeń gwarancyjnych, tj. okres 24 miesięcy. 19.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ, załaczniku nr 8 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załączniku nr 7 do SIWZ- projekt umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach