Przetargi.pl
Dostawa betonowych materiałów drogowych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3451580, 3451915 , fax. 032 3451544
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
    ul. Łagiewnicka 76 76
    41-608 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 3451580, 3451915, fax. 032 3451544
    REGON: 00000578150000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa betonowych materiałów drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa betonowych materiałów drogowych. Zakres zamówienia: - kostka betonowa szara , kolor ~ 18.550,0 m2 - płytki chodnikowe ~ 600 m2 - płyty ażurowe ~ 200 szt. - krawężnik drogowy ~ 1.900,0 szt. - obrzeża betonowe ~ 2.700,0 szt - palisad~~100 szt - korytka betonowe ~ 100 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniężnej, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Dz. Ust. nr 109, poz. 1158 z póź. zmianami ) Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto MPGk w Świętochłowicach Sp. z o.o. ING Bank Śląski S.A. Katowice Oddział Świętochłowice 23 1050 1373 1000 0010 004 31443 z dopiskiem: Galanteria betonowa Wadium należy wnieść/wpłacić w terminie do 01.02.2010 do godz. 10.00. Wadium powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 01.02.2010 do godz. 10.00 ( termin upływu wniesienia wadium) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał gwarancji, poręczenia, należy złożyć w kasie MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o. 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76 przed terminem składania ofert. Kserokopia powinna być dołączona do oferty. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. W zakresie wadium mają zastosowanie przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakazują obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: -oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. I ustawy Prawo zamówień publicznych, - odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków ustawy oraz warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca przystępując do niniejszego postępowania winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr l. 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5.Dokumenty określające, że produkty będące przedmiotem niniejszego postępowania odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadają dokumenty zgodności z obowiązującymi normami bądź aprobaty techniczne wydana przez uprawniony podmiot ( np. IBDiM ). 6.Oświadczenie Wykonawcy, że dostawa zamówionych betonowych materiałów drogowych odbywać się będzie w sposób ciągły z uwzględnieniem sobót załącznik nr 3. 7.Dowód wpłaty/wniesienia wadium. 8.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum ?pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mpgk.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach