Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-230 Szczecin, ul. Potulicka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
- Data zamieszczenia: 2020-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
ul. Potulicka 2
70-230 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
REGON: 01126394600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Kod CPV: CPV 39294100-0, 79823000-9, 44425000-5, 44322400-7. 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1) Część 1 - Wykonanie i wymiana w terenie grafiki banerowej na tablicach reklamowych. 2) Część 2 - Wykonanie i dostawę folii samoprzylepnych z nadrukiem. 3) Część 3 - Wykonanie i dostawę tablic reklamowych. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i wymiany wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem Wykonawca złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa gadżetów promocyjnych (butelek termicznych) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa gadżetów promocyjnych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Dodano: 2024-04-03 - „Dostawa gadżetów promocyjnych oraz gadżetów konferencyjnych”
Dodano: 2023-05-12 - Dostawa artykułów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Dodano: 2023-05-08 - Dostawa artykułów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Dodano: 2023-03-29 - Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie
Dodano: 2021-04-07 - Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
Dodano: 2020-09-04 - Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych.
Dodano: 2019-10-24 - Projekt znakowania oraz dostawa materiałów promocyjnych do celów promowania Miasta Szczecin i projektów współfinansowanych z funduszy UE, w tym „Centrum Usługowo – Doradcze w Euroregionie Pomerania” Programu Współpracy Interreg VA Niemcy/ Meklemburgia – Pomorze Przednie/ Brandenburgia/ Polska oraz „Nauczanie języka sąsiada od przedszkola do zakończenia edukacji - kluczem do komunikacji w Euroregionie Pomerania” Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia – Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna” (EFRR).
Dodano: 2019-03-27 - Zaprojektowanie, wydruk i dostawa 200 szt. kalendarzy trójdzielnych na potrzeby realizacji projektu o numerze POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód”.
Dodano: 2018-10-17