Zespół Szkół Samorządowych ogłasza przetarg
- Adres: 21-311 Komarówka Podlaska, ul. Waleriana Batki 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 3535492 , fax. 83 3535492
- Data zamieszczenia: 2012-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Samorządowych
ul. Waleriana Batki 20 20
21-311 Komarówka Podlaska, woj. lubelskie
tel. 83 3535492, fax. 83 3535492
REGON: 03088743900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Komarówce Podlaskiej w ZSS Komarówce Podlaskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Komarówce Podlaskiej. Orientacyjne zbiorcze zestawienie artykułów spożywczych niezbędnych do produkcji obiadów na okres sześciu miesięcy.Nie szacujemy ilości zamawianych artykułów. Ilość zamawianych artykułów będzie uzależniona od liczby żywionych dzieci w ciągu sześciu miesięcy oraz stawki żywieniowej (cenowej) posiłku. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca składa ofertę na całość zamówienia. Dostawy towaru Wykonawca ma dostarczać codziennie do godziny 8.00. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego. Zamawiający będzie informował (osobiście, telefonicznie lub faksem) Wykonawcę o ilości dostawy na jeden dzień przed planowaną dostawą. Jeżeli towar dostarczony przez Wykonawcę będzie miał wady, nie będzie odpowiadał normom jakościowym oraz będzie posiadał krótki termin ważności, podlegać będzie reklamacji. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ewentualnych wadach lub brakach ilościowych, w terminie natychmiastowym w dniu otrzymania towaru. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru - na koszt Wykonawcy - w terminie do 24 godzin po zgłoszeniu reklamacji. Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku braków ilościowych. Wówczas uznaje się, iż Wykonawca nie dotrzymał terminu dostawy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość dostarczonego towaru. Towary, które są przedmiotem zamówienia muszą pochodzić z miejsc, które są objęte stałym nadzorem sanitarnym. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących warunków higieniczno - sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru, który jest przedmiotem zamówienia, - za co ponosi pełną odpowiedzialność. Wynagrodzenie będzie płatne w miarę realizacji dostawy na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę. Termin zapłaty wynosi 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14.01.2013 r. - 30.06.2013 r. (w czasie trwania umowy należy uwzględnić przerwy w pracy szkoły, m.in. ferie zimowe, ferie wiosenne, świąteczne i inne w których nie wydawane są posiłki). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 030000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkomarowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2015-12-15 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2015-11-19 - Dostawy owoców, warzyw oraz ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Dodano: 2014-12-31 - Zakup i dostawa art. spożywczych
Dodano: 2014-12-04 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych.
Dodano: 2014-11-24 - Dostawy owoców, warzyw oraz ziemniaków
Dodano: 2014-01-03 - Dostawa w 2014 r. produktów spożywczych dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego, ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy
Dodano: 2013-12-20 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2013-12-17 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2013-12-05 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych.
Dodano: 2013-11-26