Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych ogłasza przetarg
- Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Bema 8
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8424568 , fax. 033 8424567
- Data zamieszczenia: 2015-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych
ul. Bema 8 8
32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8424568, fax. 033 8424567
REGON: 35706796700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pz2.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorzadu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki Powiatowego Zespołu nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu w 2016 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki w Powiatowym Zespole Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu. Wykaz zamawianych artykułów żywnościowych danej grupy : - artykuły ogólno spożywcze - CPV- 15.80.00.00-9 - świeże mięso wieprzowe, CPV- 15.11.13.00 - wędliny i przetwory z mięs - CPV- 15.11.00.00 - świeże mięso drobiowe - CPV- 15.11.21.30-6 - przetwory mleczarskie - CPV-15.50.00.00-3 - mrożone warzywa i owoce, inne przetwory mrożone - CPV-15.33.00.00-0 - świeże warzywa i owoce CPV- 032.22.11.10-0 - świeże pieczywo -CPV- 15.81.00.00-9 1. Podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym ilości towarów są jedynie wielkościami szacunkowymi , służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty . zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach , może ona ulec zmianom w trakcie realizacji umowy .ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia , niż wynika z określonego umową przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełniał wszystkie wymagania dotyczące higieny określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia -zgodnie z ustawą dnia 25 sierpnia2006r. (Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz obowiązujących aktach wykonawczych wydanych na ich podstawie . 3.Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej . Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością . Każdy asortyment produktów misi być dostarczony w oddzielnym pojemniku . Mięso i wędliny muszą być dostarczone w czystych , zamkniętych pojemnikach przystosowanych do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. 4. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (dz. U. Nr. 137, poz. 966 ze zm. ), w szczególności muszą zawierać nazwę , wykaz i ilość składników , zawartość netto w opakowaniu , datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia , warunki przechowywania , firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy ,nazwę i adres producenta . 5.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby szkoły własnym transportem , na własny koszt i ryzyko , transportem przystosowanym do przewozu żywności , jak również do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez osobę odbierającą daną dostawę w jego magazynach . 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte i nie ukryte ) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. 7.Zamówienia na dostawy bieżące , zgodnie z potrzebami Zamawiającego będą składane z minimum jednodniowym wyprzedzeniem , drogą elektroniczna , telefonicznie , faxem lub pisemnie w czasie jednej dostawy na dostawę następną . 8.Każdy samochód , którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającego spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów ( art. spożywcze , warzywa , owoce , jaja , mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 9.Jaja przy każdej dostawie , muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27.ust.3 ustawy z dnia 20.01. 2004 r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm. ). 10. Mrożonki mają być dostarczane do szkoły w formie nie rozmnożonej . 11.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty świeże , pełnowartościowe, należytej jakości artykuły spożywcze w pierwszym gatunku , w terminie i ilościach określonych przez Zamawiającego , dostarczane nie później , niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu , z zastrzeżeniem : pieczywo i wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy ; ryby mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy ; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania ; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany , będą wolne od szkodników , zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń , oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny ;, brakiem oznak więdnięcia , wyschnięcia czy gnicia ; mięsa i wędliny będą produktami świeżymi terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy . Dostarczone produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie . W przypadku dostawy produktu równoważnego , zamawiający wymaga , aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych dla danego produktu ( gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników , wydajność opakowania , wartość odżywcza itp.) 12.Dostarczane produkty powinny odpowiadać warunkom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r ( Dz. U z dnia 28 sierpnia 2015 r. Poz. 1256 ) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pz2.edu .pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej Nr1 w Miechowie
Dodano: 2016-07-26 - dostawa żywności do stołówki Domu Wczasów Dzieciecych w Jodłówce Tuchowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa żywności
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawę wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej - dla potrzeb Stołówki Gminnej.
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Domu Kultury w Grybowie - dla potrzeb Stołówki Miejskiej - na drugie półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-13 - Zamówienie na dostawę różnych artykułów spożywczych o wartości nie przekraczającej 130 tys. EURO
Dodano: 2016-06-07 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLIMKÓWCE, KLIMKÓWKA 67, 38-312 ROPA
Dodano: 2016-06-03 - artykuły spożywcze
Dodano: 2016-05-12 - dostawa produktów spożywczych do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30, w II półroczu 2016r.
Dodano: 2016-05-11