Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych ogłasza przetarg
- Adres: 44100 Gliwice, ul. Chorzowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 230-68-31 do 35 , fax. 032 230-68-31
- Data zamieszczenia: 2016-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych
ul. Chorzowska 5
44100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 230-68-31 do 35, fax. 032 230-68-31 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Gliwicach przy ul. Krakusa 16, z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1: Dostawa artykułów ogólnospożywczych: kod: 15.80.00.00-6 Różne produkty spożywcze, kod CPV: 15.60.00.00-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; kod 15.40.00.00-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślin; kod 15.32.00.00-7 Soki owocowe i warzywne; kod 15.33.00.00-0 Przetworzone owoce i warzywa bez warzyw i owoców świeżych i mrożonych. Pakiet nr 2: Dostawa nabiału kod CPV 15.50.00.00-3 - Produkty mleczarskie; kod CPV 15500000-3- Mleko i produkty mleczarskie. Pakiet nr 3: Dostawa mięsa wędlin i drobiu. kod CPV 15.10.00.00-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; kod 15.11.20.00-6 - Drób. Pakiet nr 4: Dostawa pieczywa kod CPV 15.81.00.00-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. Pakiet nr 5: Dostawa świeżych warzyw i owoców kod CPV 15.30.00.00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty. Pakiet nr 6: Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz ryb kod CPV 15.33.11.70-9 Warzywa mrożone, Owoce mrożone;15.20.00.00-0 - Ryby przetworzone i konserwowane. 1. Szczegółowy opis artykułów żywnościowych wraz z podaniem wielkości zapotrzebowania został opisany w zestawieniach rodzajowo - ilościowych, w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie pakiety. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danym pakiecie. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, transportem na koszt Dostawcy z rozładunkiem i wniesieniem towaru do wskazanego przez Zamawiającego miejsca dostawy, na podstawie składanych zamówień cząstkowych w tym: a) dostawa mięsa, wędlin, drobiu - średnio pięć razy w tygodniu w godz. 6.00 - 8.00 b) artykułów ogólnospożywczych-średnio około cztery razy w tygodniu w godz. 6.00 - 8.00 c) nabiału - średnio około cztery razy w tygodniu w godz. 6.00 – 8.00 d) warzyw i owoców średnio około pięć razy w tygodniu w godz. 6.00 – 8.00 e) dostawa pieczywa zgodnie z dziennym zapotrzebowaniem Zamawiającego, (chleb –pokrojony foliowany i oznaczony nazwa producenta) pięć razy w tygodniu, 2 razy dziennie o godz. 6.00 i o godz.12.00 - drożdżówki zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego o godzinie 6.00 )* f) dostawa mrożonych ryb oraz przetworów rybnych jeden raz w tygodniu w godz. od 6.00 - 8.00. g) dostawa mrożonych warzyw i owoców 3 razy w tygodniu w godz. od 6.00 do 8.00. 5.Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. 6.Dostarczane artykuły żywnościowe muszą spełniać wszystkie wymagane normy sanitarne i higieniczne, posiadać świadectwo jakości oraz daty ważności ich spożycia; 1) mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, dostarczane w czystych, odrębnie zamkniętych pojemnikach przeznaczonych do przewozu mięsa oraz wędlin, przy utrzymaniu odpowiedniej dla tego rodzaju towaru temperatury podczas transportu; 2) dostarczane mięso i produkty mięsne muszą być zaopatrzone w etykiety identyfikujące producenta, wskazujące datę ważności i numer partii; 3) jaja, przy każdej dostawie muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających odpowiednie wymogi prawne; 4) mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej i nie mogą być zbrylone,co świadczyłoby o nieodpowiedniej temperaturze przechowywania przed dostawą; 7. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. 8.Termin przydatności do spożycia/termin minimalnej trwałości artykułów żywnościowych w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia, wyraźnie określoną na opakowaniu lub w Polskiej Normie. 9. Zmiana gramatury opakowań dostarczanych artykułów żywnościowych może nastąpić po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe produktów o zmienionej gramaturze zostaną przeliczone proporcjonalnie do cen podanych w ofercie Dostawcy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dokumentu poświadczającego spełnienie określonych przepisami prawa warunków higienicznego przewozu określonych artykułów żywnościowych. 11. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar do stołówki w miejsce wskazane przez Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 12.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego własnym transportem przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 2015 poz. 594.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. 13. W przypadku zaoferowania artykułów pochodzących z rolnictwa ekologicznego (Formularz cenowy -kolumna B załącznika nr 4 do SIWZ), dostarczone artykuły winny być znakowane terminem :/ekologiczny/bio/eko/ lub innymi zgodnymi z przepisami krajowymi i wspólnotowymi z podaniem numeru identyfikacyjnego jednostki certyfikującej. 14.Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” sp. z o.o. w roku 2024
Dodano: 2024-05-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa artykułów żywnościowych – 6 części
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 11 w Czechowicach-Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rudzicy w 2024 r.
Dodano: 2024-02-20 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. T. Kościuszki w Jasienicy w 2024r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych: produkty spożywcze, przyprawy, jaja do Zespołu Szkól Ogólnokształcących w Gliwicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli
Dodano: 2024-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Publicznego nr 10 w Czechowicach Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-03