Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu Senior + w ramach projektu „Przyszłość mieszkańców priorytetem dla Gminy Żelazków”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, osi priorytetowej 7 Włączenie społeczne, Działania 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe.

Gmina Żelazków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-817 Żelazków, -
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 76-91-008 , fax. 0-62 76-91-008
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żelazków
    - 138
    62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 76-91-008, fax. 0-62 76-91-008
    REGON: 25085493200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zelazkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu Senior + w ramach projektu „Przyszłość mieszkańców priorytetem dla Gminy Żelazków”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, osi priorytetowej 7 Włączenie społeczne, Działania 7.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu SENIOR+ w Żelazkowie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. w zakresie opisanym szczegółowo w specyfikacji rzeczowo-ilościowej zgodnie z załącznikiem nr 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: 1. Koszty posiłków 2. Drobny poczęstunek 3. Kawiarenka wsparcia 4. Spotkania opiekunów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 2. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust.1 pkt 2), ust. 1a i ust. 1b. ustawy Pzp: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ , Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1, 1a, 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykaz zamawianych towarów, Projekt umowy, oświadczenie o wystawionym przez Wykonawcę terminie płatności faktury, Dokumenty potwierdzające wykonanie zamówienia o podobnym charakterze, Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach