Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, Krasińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 605 000, , fax. 338 605 083
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    Krasińskiego 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 338 605 000, , fax. 338 605 083
    REGON: 7219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu – z podziałem na części. 2. Część I: Dostawa warzyw i owoców 2.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 03212000-0 – ziemniaki i warzywa suszone 03110000-5 – rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 03212100-1 – ziemniaki 03221000-6 – warzywa 03220000-9 – warzywa, owoce i orzechy 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.01 do Specyfikacji. 2.3 Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, z następującą częstotliwością: od 7:00 do 8:00, od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w soboty. 3. Część II: Dostawa nabiału, mleka 3.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15500000-3 – produkty mleczarskie 15511000-3 - mleko 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.02 do Specyfikacji. 3.3 Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, z następującą częstotliwością: od 6:00 do 7:00, od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w soboty. 4. Część III: Dostawa mięsa i wędlin 4.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15120000-6 – drób 15100000-9 – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15131700-2 – przetwory mięsne 15110000-2 – mięso 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.03 do Specyfikacji. 4.3 Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, z następującą częstotliwością: od 7:00 do 8:00, od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w soboty. 5. Część IV: Dostawa ryb 5.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15200000-0 – ryby przetworzone i konserwowane 15241500-4 – makrela 15221000-3 – ryby mrożone 15229000-9 – mrożone produkty rybne 5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.04 do Specyfikacji. 5.3 Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, z następującą częstotliwością: od 7:00 do 8:00, 1 raz w tygodniu. 6. Część V: Dostawa mrożonek: 6.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15331170-9 – warzywa mrożone 15896000-5 – produkty głęboko mrożone 15311200-3 – ziemniaki krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone 6.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.05 do Specyfikacji. 6.3 Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, z następującą częstotliwością: od 7:00 do 8:00, 1 raz w tygodniu. 7. Część VI: Dostawa pieczywa cukierniczego 7.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15811300-9 – pieczywo francuskie 15811200-8 – rogaliki 15812000-3 – wyroby ciastkarskie 7.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.06 do Specyfikacji. 7.3 Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, z następującą częstotliwością: o 6:00, od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w soboty. 8. Część VII: Dostawa pieczywa 8.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15612500-6 – produkty piekarskie 15811000-6 – pieczywo 15811100-7 – chleb 15811400-0 – bułeczki 8.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.07 do Specyfikacji. 8.3 Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, z następującą częstotliwością: o 6:00 i 12:00, od poniedziałku do soboty, opcjonalnie w niedziele. 9. Część VIII: Dostawa artykułów spożywczych 9.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15800000-6 – różne produkty spożywcze 15400000-2 – oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15600000-4 – produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15981200-0 – gazowane wody mineralne 9.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.08 do Specyfikacji. 9.3 Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, z następującą częstotliwością: od 7:00 do 8:00, od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w soboty. 10. Część IX: Dostawa jaj 10.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 03142500-3 – jaja 10.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.09 do Specyfikacji. 10.3 Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, z następującą częstotliwością: od 7.00 do 8.00, 1 raz w tygodniu. 11. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 6.01 do 6.09 do Specyfikacji, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. 12. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST KILOGRAM/LITR: W kolumnie „nazwa” (pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego odpowiedni załącznik do Specyfikacji), tam, gdzie Zamawiający określił wielkość opakowania, w jakim należy dostarczać produkt, do wyceny Wykonawca winien przyjąć pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie „jednostka miary”, np. 1 kilogram, 1 litr. 13. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA/PACZKA: Na potrzeby wyceny oferty oraz aby wszystkie złożone przez wykonawców oferty były porównywalne, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę, ilość szt. w paczce) wskazanego w Wykazie produktów – Załączniki Nr 6.01 – 6.09 do Specyfikacji z zastrzeżeniem następnego punktu. 14. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania dostarczanego produktu (gramaturę, ilość szt. w paczce) w granicach +/-25% w stosunku do wielkości wskazanych w Wykazie produktów – Załączniki Nr 6.01 – 6.09, z zachowaniem zasad opisanych w ust. 15. 15. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA/PACZKA: Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia opakowanie (gramatura, ilość szt. w paczce), w którym dostarczony zostanie towar, będzie większe/mniejsze (w granicach +/-25%) w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego Wykazie produktów – Załączniki Nr 6.01 – 6.09), wówczas Wykonawca zobowiązany jest do: a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) będzie większa niż wskazana w Wykazie produktów; b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do ceny oferty w wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia wielkość opakowania (gramatura/ ilość szt. w paczce) będzie mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów. 16. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP. 17. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.), 2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 poz. 2047). 18. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: 1) nazwa i adres dostawcy lub producenta, 2) nazwa i rodzaj produktu, 3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), 4) masa netto/ pojemność, 5) wykaz składników według udziału surowców, 6) informacja o alergenach. 19. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 1200. 20. Osobami upoważnionymi do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są: 1) Anna Barcik, 2) Barbara Zemczak, 3) Alicja Semla. 21. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń. 22. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 23. Termin płatności faktury wynosi minimalnie 14, zaś maksymalnie 30 dni, w zależności od treści oferty. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym – załączniki nr 1.01-1.09 do Specyfikacji terminu płatności, bądź zaznaczy więcej niż jeden termin płatności, wówczas Zamawiający za termin płatności przyjmuje maksymalny termin płatności, tj. 30 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03110000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku złożenia co najmniej 2 ofert w postępowaniu w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.zywiec.powiat.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do Specyfikacji Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa w pkt IV.4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do Specyfikacji), 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach