Szkoła Podstawowa Nr 5 ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 7462241 , fax. 76 7462241
- Data zamieszczenia: 2012-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 5
ul. Kilińskiego 12 12
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 7462241, fax. 76 7462241
REGON: 00071267000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5lubin@sp5lubin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 5 w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 5 w Lubinie. Zadanie nr 1 - 03110000-5:Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa. Zadanie nr 2 - 15100000-9: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Zadanie nr 3 - 15300000-1: Owoce, warzywa i podobne produkty. Zadanie nr 4 - 15500000-3: Produkty mleczarskie. Zadanie nr 5 - 15600000-4: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produkty skrobiowe. Zadanie nr 6 - 15800000-6: Różne produkty spożywcze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp5lubin.sp5lubin.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa określonych w częściach od nr 1 do nr 8 w okresie 01.07.2016 - 30.06.2017r
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Chojnowie od 2.09.2014 roku do 30.06 2015 roku
Dodano: 2014-08-25 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy społecznej w Ząbkowicach Śląskich ul. Szpitalna 3 określonych w zadaniach od Nr 1 do Nr 8.
Dodano: 2014-06-11 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy społecznej w Ząbkowicach Śląskich ul. Szpitalna 3 określonych w zadaniach od Nr 1 do Nr 8
Dodano: 2013-05-16 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Dodano: 2013-02-18 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Dodano: 2012-08-10 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Dodano: 2012-04-11 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj do D.P.S. Jutrzenka w Zgorzelcu.
Dodano: 2011-04-11 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2011-02-11 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj do D.P.S. Jutrzenka w Zgorzelcu.
Dodano: 2010-08-13