Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 64730 Wieleń, ul. Fryderyka Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2561055 , fax. 0-67 2561240
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Fryderyka Chopina 9
    64730 Wieleń, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2561055, fax. 0-67 2561240
    REGON: 29659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpswielen.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wieleniu z podziałem na części. 2. Część I: Dostawa ziemniaków jadalnych i warzyw dyniowatych 2.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 03212100-1 – ziemniaki 03221000-6 – warzywa 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.1 do SIWZ - zamówienie częściowe nr 1. 3. Część II: Dostawa jabłek 3.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 03222321-9 – jabłka 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.2 do SIWZ – zamówienie częściowe nr 2. 4. Część III: Dostawa ryb 4.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15200000-0 – ryby przetworzone i konserwowane 15220000-7 – ryby mrożone 15234000-7 – ryby wędzone 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.3 do SIWZ – zamówienie częściowe nr 3. 5. Część IV: Dostawa produktów mleczarskich 5.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie 15511000-3 – mleko 15512000-0 – śmietana 15542100-0 – ser twarogowy 15551300-8 – jogurt 5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.4 do SIWZ – zamówienie częściowe nr 4. 6. Część V: Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych 6.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie 15530000-2 – masło 15542100-0 – ser twardy 15542200-1 – ser miękki 15412200-1 – tłuszcze roślinne 6.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.5 do SIWZ – zamówienie częściowe nr 5. 7. Część VI: Dostawa mięsa wieprzowego, świeżego drobiu, przetworów mięsnych i podrobów 7.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15113000-3 – wieprzowina 15131130-5 – wędliny 15412100-0 – tłuszcze zwierzęce 15112100-7 – świeży drób 15131135-0 – wędliny drobiowe 15114000-0 – podroby 7.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.6 do SIWZ – zamówienie częściowe nr 6. 8. Część VII: Dostawa pieczywa 8.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15810000-9 – pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15811100-7 – chleb 15811400-0 – bułeczki 15898000-9 – drożdże 8.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.7 do SIWZ – zamówienie częściowe nr 7. 9. Część VIII: Dostawa jaj, warzyw i owoców 10.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 03142500-3 – jaja 03220000-9 – warzywa, owoce i orzechy 10.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.8 do SIWZ – zamówienie częściowe nr 8. 10. Część IX: Dostawa różnych produktów spożywczych 11.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15800000-6 – różne produkty spożywcze 15330000-0 – przetworzone owoce i warzywa 15411100-3 – olej roślinny 15600000-4 – produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15982000-5 – napoje orzeźwiające 03142100-9 – miód naturalny 11.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.9 do SIWZ – zamówienie częściowe nr 9. 11. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 6.1 do 6.9 do SIWZ są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. 12. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP. 13. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.), 2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 14. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: 1) nazwa i adres dostawcy lub producenta, 2) nazwa i rodzaj produktu, 3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), 4) masa netto/ pojemność, 5) wykaz składników według udziału surowców. 15. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem – z jednodniowym wyprzedzeniem – do godz. 13:00. 16. Osobą upoważnioną do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są: 1) Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego 2) Magazynier Domu Pomocy Społecznej. 17. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Wieleniu, ul. Fryderyka Chopina 9 – magazyn żywnościowy z następującą częstotliwością: a) część I Dostawa ziemniaków jadalnych i warzyw dyniowatych: od 7:00 do godz. 13:00, w dni robocze, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, b) część II Dostawa jabłek: od 7:00 do 9:00, w dni robocze, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, c) część III Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych: od 9:00 do 13:00, w dni robocze, nie rzadziej niż raz w tygodniu, d) część IV Dostawa produktów mleczarskich: od 5:30 do 7:00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu, e) część V Dostawa produktów mleczarskich: od 5:30 do 10:00, w dni robocze, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, f) część VI Dostawa mięsa wieprzowego, świeżego drobiu, przetworów mięsnych i podrobów: od 7:00 do 10:00, w dni robocze, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, g) część VII Dostawa pieczywa: od 5:30 do 7:00, w dni robocze, codziennie oprócz niedziel i świąt, h) część VIII Dostawa jaj, warzyw i owoców: od 7:00 do 10:00, w dni robocze, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, i) część IX Dostawa różnych produktów spożywczych: od 9:00 do 14:00, w dni robocze, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, 18. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń. 19. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 20. Termin płatności faktury wynosi 7 dni od dostarczenia towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03100000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku złożenia co najmniej 2 ofert w postepowaniu w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.dpswielen.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty o którym mowa w pkt IV.4, na podstawie, których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Zał. Nr 1.1 – 1.9 do Specyfikacji), 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach