Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-682 Poznań, os. Bolesława Śmiałego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 878 1955, 061 878 1955
- Data zamieszczenia: 2019-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
os. Bolesława Śmiałego 106
60-682 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 878 1955, 061 878 1955
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków nr 1 i 2 w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do 8 żłobków w Poznaniu. Wykaz żłobków wraz z adresami dostaw stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ zwanym dalej Formularzem cenowym odpowiednim dla danej części zamówienia. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na 6 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie ilość części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów wykaże, że posiada a) zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 stycznia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, b) zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy odpowiedni dla danej części zamówienia –załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Kserokopie etykiet zaoferowanych artykułów lub inne dokumenty zawierające informacje pochodzące bezpośrednio od producenta o oferowanym przedmiocie zamówienia w zakresie odnoszącym się do objęcia go systemem jakości. Zamawiający jednocześnie informuje, iż do oceny oferty w Kryterium „System jakości” Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko i wyłączenie dokumenty złożone w ofercie na dzień upływu terminu składania ofert (w/w dokumenty w ramach kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu). 4. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im Adama Borysa w Witkowie w 2024 r.4 czesci
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
Dodano: 2024-04-03 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Sprawiedliwych wśród Narodów Świata w Kamionkach w 2024r.
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im Adama Borysa w Witkowie w 2024 r.4 czesci
Dodano: 2024-03-04 - Z1/02//2024 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im Adama Borysa w Witkowie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi „Leszczynowa Górka” w 2024r.
Dodano: 2024-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Szamocinie w roku 2024
Dodano: 2024-01-22