Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki TL Milicz

Technikum Leśne w Miliczu ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Kasztelańska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 840 718 , fax. 713 840 718
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Technikum Leśne w Miliczu
    ul. Kasztelańska 1
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713 840 718, fax. 713 840 718
    REGON: 2068696700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tlmilicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Ministra Środowiska

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do stołówki TL Milicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa do stołówki Internatu Technikum Leśnego w Miliczu, ul. Aleja ZHP 1, sypkich artykułów spożywczych, półproduktów suchych, nabiału, ziemniaków, mięsa i wędlin oraz pieczywa i ciasta, wyszczególnionych w układzie asortymentowo - ilościowym zawartym w SIWZ. pakiet nr 1 Produkty mleczarskie pakiet nr 2 Pieczywo pakiet nr 3 Ryby świeże i mrożone pakiet nr 4 Warzywa owoce krajowe pakiet nr 5 Artykuły spożywcze pakiet nr 6 Wędliny krótko i długotrwałe pakiet nr 7 Mięso wieprzowe i wołowe pakiet nr 8 Mięso drobiowe pakiet nr 9 Produkty głęboko mrożone pakiet nr 10 Jajka pakiet nr 11 Owoce cytrusowe, pieczarki pakiet nr 12 Artykuły spożywcze dietetyczne i bezglutenowe pakiet nr 13 Wyroby garmażeryjne świeże
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły: spełnia -nie spełnia,Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta. 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu interesy podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku udzielenia zamówienia podmiotom występujących wspólnie, Zamawiający – przed podpisaniem umowy – zażąda przedstawienia kopii umowy lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej i podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zawarte zostało konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy to wykaz dostaw w tym czasie, zawierający: • dane dotyczące odbiorcy (pełna nazwa, adres siedziby i nr telefonu), • przedmiotu dostaw - stosownie do danego zadnia. • wartości zamówienia, • okresu realizacji (data rozpoczęcia i zakończenia). 6. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego. 7. Wykaz środków transportu przewidywanych do realizacji zamówienia z załączoną kserokopią wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopią decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdów do przewozu żywności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. – Dz. U. z 2003 r. nr 21 poz. 179). W wykazie należy podać typ, markę i numer rejestracyjny pojazdu oraz status własności (pojazd własny, dzierżawiony lub inny) – dotyczy wszystkich zadań z wyjątkiem dostaw warzyw nieprzetworzonych oraz jaj. Wykonawca dostarczający warzywa nieprzetworzone oraz jaja, nie musi okazywać kserokopii wskazanego dokumentu. 8. Oświadczenie (załącznik nr 6), Wykonawcy że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W oświadczeniu należy ponadto wyrazić zgodę na udostępnienie upoważnionym audytorom Zamawiającego pomieszczeń produkcyjnych i magazynowych Wykonawcy oraz dokumentacji z przeprowadzonej przez organ urzędowej kontroli żywności kontroli sanitarno-higienicznej, w celu sprawdzenia prawdziwości złożonych deklaracji. Dokument ten wymagany jest tylko od Wykonawcy będącego jednocześnie producentem oferowanego przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to nie dotyczy zadania na dostawy warzyw nieprzetworzonych, jaj oraz gotowych produktów spożywczych. 9. Etykiety produktu dla wybranego asortymentu określonego w załączniku nr 1. 10. Zamawiający wymaga pisemnej gwarancji na ręczne wykonanie produktów z pakietu nr 13 11. Zamawiający wymaga pisemnego potwierdzenia że jajka kurze pochodzą z chowu ściółkowego (pakiet nr 10) 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, dokumenty, o których mowa w punkcie 1 i 2 składają każdy oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz środków transportu przewidywanych do realizacji zamówienia z załączoną kserokopią wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopią decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdów do przewozu żywności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. – Dz. U. z 2003 r. nr 21 poz. 179). W wykazie należy podać typ, markę i numer rejestracyjny pojazdu oraz status własności (pojazd własny, dzierżawiony lub inny) – dotyczy wszystkich zadań z wyjątkiem dostaw warzyw nieprzetworzonych oraz jaj. Wykonawca dostarczający warzywa nieprzetworzone oraz jaja, nie musi okazywać kserokopii wskazanego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach