Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 042 6641112
- Data zamieszczenia: 2014-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104 104
90-926 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6641526, 6641210, fax. 042 6641112
REGON: 00430800200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w roku 2014. 2. Zakup zamawianych artykułów spożywczych wynika z: 1) ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (Dz. U. z 2008 r., nr 227, poz. 1505 ze zm.) - herbata i woda mineralna 2) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz. 94 ze zm.)- herbata i woda mineralna 3) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650) - herbata i woda mineralna 4) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (tj. Dz. U. z 1996 r., nr 60, poz. 279) - herbata i woda mineralna 5) regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - paczki świąteczne dla dzieci pracowników 6) potrzeby obsługi narad, spotkań i konferencji organizowanych przez Wojewodę Łódzkiego, Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dyplomatami, przedstawicielami administracji rządowej, samorządowej, przedstawicielami fundacji oraz na obsługę szkoleń organizowanych przez Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Ilości artykułów spożywczych zamieszczone w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowią przewidywany poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zamówienia zgodnie z aktualnymi potrzebami. 5. W większości pozycji formularza oferty przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, marki. Wskazania te mają charakter przykładowy, określają jakość zamawianych wyrobów i ich walory smakowe. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne. Za towar równoważny Zamawiający uważa towar o parametrach jakościowych takich samych bądź lepszych, niż określone w szczegółowym opisie zamówienia. 7. Wykonawca sporządzając ofertę jest zobowiązany do wpisania w kolumnie nr 3 Załącznika Nr 3 do SIWZ danych umożliwiających identyfikację oferowanego produktu: 1) w przypadku zaoferowania artykułu opisanego przez Zamawiającego w kolumnie nr 3 należy wpisać adnotację taki sam jak w kolumnie 2, 2) w przypadku zaoferowania artykułu równoważnego w kolumnie nr 3 należy wpisać opis oraz markę artykułu. 3) w przypadku pozycji w których zamawiający nie wskazał marki produktu należy wpisać opis oraz markę oferowanego artykułu. 8. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30- 14:30. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się w jego siedzibie. 9. Okres przydatności do spożycia poszczególnych artykułów winien wynosić nie mniej niż 6 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego, (nie dotyczy owoców). 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z zamówieniem w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. W sytuacjach szczególnych, wcześniej nieprzewidzianych Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w innym terminie uzgodnionym między Wykonawcą a Zamawiającym. 11. Zamawiający w każdorazowym zamówieniu określi ilość i asortyment zamówienia, co będzie stanowić podstawę do określenia wynagrodzenia wykonawcy. 12. Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w zakresie 30% jej wartości w terminie obowiązywania umowy. 13. Zestawy artykułów na paczki świąteczne dla dzieci będą pakowane w torby z motywem świątecznym. 14. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia, który jest wadliwy lub nie spełniający warunków zamówienia, Zamawiający powiadomi o tym wykonawcę, a wykonawca dostarczy niezwłocznie przedmiot zamówienia wolny od wad i spełniający wymogi Zamawiającego. 15. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia Wykonawcy zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia, które nie zostało określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 17. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego zamówienia, o którym mowa w ust. 15, Wykonawca przedstawi kalkulację kosztów jego wykonania. Kalkulacja kosztów wymaga akceptacji Zamawiającego przed przyjęciem zlecenia przez Wykonawcę do realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158600004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.eu lub www.lodz.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. nr ref. DOA-ZP-VII.271.65.2015
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa kawy w kapsułkach
Dodano: 2014-12-19 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2013-12-12 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2013-03-18 - Dostawa artykułow spożywczych
Dodano: 2013-02-12 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2012-12-17 - Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2012-03-08 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2012-02-10 - Dostawa kawy, herbaty oraz napojów dla Rejonu w Radomsku
Dodano: 2010-04-09