Dom Pomocy Społecznej w Psarach ogłasza przetarg
- Adres: 63405 Sieroszewice, Psary, ul. Kaliska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7396084, 7396315 , fax. 062 7396084, 7396315
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Psary, ul. Kaliska 3
63405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
tel. 062 7396084, 7396315, fax. 062 7396084, 7396315
REGON: 29580500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dpspsary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie podmiotów i osób trzecich, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania – Zał. Nr 4 do siwz 2.Formularz ofertowy, wypełniony zgodnie ze wzorem – Rozdział II 3.Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Zał. Nr 5 do siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Białych Górników w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-13 - Dostawy mięsa i przetworów mięsnych, warzy świeżych i owoców oraz pieczywa i wyrobów cukierniczych
Dodano: 2024-01-17 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-01-03 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2023-11-15 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2023-10-22 - Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r. - III kwartał
Dodano: 2023-05-22