Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Kwiatowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 576 32 15 , fax. 82 576 10 84
- Data zamieszczenia: 2019-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
ul. Kwiatowa 1
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 82 576 32 15, fax. 82 576 10 84
REGON: 65459800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie zostaje podzielone na sześć Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na dowolna liczbę części zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 1 - Dostawa różnych artykułów spożywczych” w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 1) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze Formularz cenowy (Załącznik nr 2 dla Części 1) określa standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy. 2. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 2 - Dostawa makaronu”, w ilościach i rodzajach szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 2) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 15850000-1 produkty z ciasta makaronowego 3. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 3 - Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 3) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . Wyroby powinny być produkowane zgodnie z wdrożonymi standardami BRC lub IFS. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają w/w wymaganiom, wykonawca powinien przedłożyć odpowiednie zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające stosowanie standardów BRC lub IFS. Ponadto do oferty należy dołączyć specyfikacje pełnego składu (jakościowo i ilościowo) oferowanych wyrobów. CPV: 15890000-3 różne produkty spożywcze i produkty suszone 4. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 4 - Dostawa ryb, drobiu mrożonego, warzyw mrożonych”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 4) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane 15331170-9 warzywa mrożone 15131500-0 produkty drobiowe 5. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 5 - Dostawa jaj spożywczych”, w ilości wymienionej i opisanej w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 5) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 03142500-3 jaja 6. Przedmiotem zamówienia jest: „Część 6 - Dostawa cukru”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 6) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 15831000-2 cukier Koszty transportu, załadunku i rozładunku towarów, łącznie z przeniesieniem towarów do pomieszczeń magazynowych ponosi Wykonawca. Miejsce dostaw – Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1, magazyn DPS. Formularze cenowe (Załącznik nr 2) dla każdej Części określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. . Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio pozyskał dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 7 Wykonawca składający ofertę na wykonanie zamówienia w Części 3-Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych, dołącza do oferty dokument potwierdzający, że oferowane wyroby spełniają wymagania jakościowe stawiane przez zamawiającego i że produkowane są zgodnie z wdrożonymi standardami BRC lub IFS. W tym celu należy przedłożyć odpowiednie, aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające stosowanie standardów BRC lub IFS. Ponadto do oferty należy dołączyć specyfikacje pełnego składu (jakościowo i ilościowo) oferowanych wyrobów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Konstantynowie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-31 - Dostawa różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2024
Dodano: 2024-02-07 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
Dodano: 2024-01-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-01-11 - „Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r.”
Dodano: 2024-01-09 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach
Dodano: 2023-12-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. dla Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie
Dodano: 2023-12-01