Przetargi.pl
Dostawa artykułów promocyjnych dla 21BSP/WSzW/3PBOT- zamówienie z podziałem na 3 części

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów promocyjnych dla 21BSP/WSzW/3PBOT- zamówienie z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla 21 BSP/WSzW/3PBOT. 2 Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części (zadania): 1)Część (zadanie) nr 1 – Dostawa artykułów promocyjnych dla 21 Brygady Strzelców Podhalańskich (21BSP) 2)Część (zadanie) nr 2 – Dostawa artykułów promocyjnych dla Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Rzeszowie (WSzW) 3)Cześć (zadanie) nr 3 – Dostawa artykułów promocyjnych dla 3 Podkarpackiej Brygady Obrony Terytorialnej. 3.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, na swój koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem: 35 301 Rzeszów ul. Lwowska 4, własnym transportem. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia. 4.Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia była realizowana, w dniach - od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -14.30 z wyłączeniem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy. 5.Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być potwierdzone protokołem odbioru. Odbiór nastąpi w ciągu 7 dni od daty dostarczenia zamówionego przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. 6.Gotowość dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca zgłosi Zamawiającemu co najmniej dwa dni przed terminem realizacji przedmiotu umowy. 7.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bez wad i uszkodzeń. 8.W przypadku stwierdzenia braków lub wad Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia. Wykonawca według wyboru Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty otrzymania wezwania dostarczy przedmiot zamówienia wolny od wad albo usunie stwierdzone braki lub wady. 9.Przedmiot zamówienia, zostanie zrealizowany w terminie zaproponowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ , licząc od dnia zawarcia umowy. 10. Warunkiem dokonania odbioru przez Zamawiającego będzie dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do SIWZ – w zależności od części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca ubiega się) oraz załącznikiem nr 5 do SIWZ i pisemne potwierdzenie tego faktu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności zamówionych materiałów. 11. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do SIWZ – w zależności od części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca ubiega się – kolumna „Nazwa asortymentu”). Wszystkie pozycje powinny być oznakowane w postaci nadruków lub graweru zgodnie z projektami. 12. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed właściwym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 13. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych w formacie „CDR” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. 14. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do SIWZ – w zależności od części zamówienia, o udzielenie której Wykonawca ubiega się – pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia. 15. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu niniejszej SIWZ wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne". 16. Zamiast materiałów, dla których wskazane są nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Wykonawca może zaoferować materiały równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 17. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zaoferowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku braku wyżej wymienionych informacji, dokumentów Zamawiający domniemywa, że zostały zaoferowane materiały opisane przez Zamawiającego poprzez wskazanie nazwy producenta, nazwy własnej, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia materiałów. 18. Poprzez materiały równoważne rozumieć należy materiały producenta innego niż wskazanego przez Zamawiającego o parametrach nie gorszych pod względem jakościowym, funkcjonalnym i użytkowym, przy czym ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, formularz kalkulacji ceny ofertowej. ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach