Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70 , fax. 42 678 99 52
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
ul. Kopcińskiego 22
90-153 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, fax. 42 678 99 52
REGON: 28877400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów piśmiennych i biurowych, tuszy i tonerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa artykułów piśmiennych i biurowych, tuszy i tonerów o właściwościach w opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ 1. Strona tytułowa oferty załącznik nr 1 do SIWZ 2. FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1B do SIWZ 3. FORMULARZ Cenowy – załącznik nr 1A do SIWZ 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 2 do SIWZ 5. oświadczenie wykonawcy o podwykonawstwie – załącznik nr 3 do SIWZ (opcjonalnie) 6. oświadczenie Wykonawcy stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania na terenie RP – Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik Nr 7 do SIWZ 8. Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. a) Pełnomocnictwo do składania ofert składane jest w oryginale opatrzone podpisem osób/osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku kopii pełnomocnictwa - wymaga się pozyskania notarialnego uwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oferta musi być podpisana, przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest kilka osób - to dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie osoby. c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania 9. Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. 10. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje zawarte ww. oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec ich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasady, warunków udział w postępowaniu - - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 12. Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których podlega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale 13. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem 15. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych i wkładów drukujących do drukarek
Dodano: 2024-01-23 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do organizacji i archiwizacji dokumentów, galanterii biurowej, papieru i kopert dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Łodzi
Dodano: 2023-02-14 - Dostawa artykułów piśmiennych i biurowych
Dodano: 2021-04-22 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby ŁOR i 21 BP ARiMR w województwie łódzkim – w podziale na części
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
Dodano: 2020-06-25 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2019-11-19 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby organizacji szkoleń i konferencji organizowanych przez Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi w ramach działania 5 projektu nr 5/8-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie wspiera integrację cudzoziemców”
Dodano: 2019-10-02 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do 22 placówek ARiMR w województwie łódzkim - w podziale na części
Dodano: 2019-06-18