Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I TONERÓW

Powiat Średzki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3175646(7) , fax. 0-71 3175649
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki
    ul. Wrocławska 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3175646(7), fax. 0-71 3175649
    REGON: 93193476200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I TONERÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi dostawę artykułów papierniczych oraz tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej na okres 36 miesięcy. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1a i nr 1b do SIWZ- orientacyjne zapotrzebowanie na art. papiernicze i tonery na okres obowiązywania umowy. 3. Dostawy będą realizowane cyklicznie w oparciu o zlecenie Zamawiającego przekazane telefonicznie bądź mailem. 4. Dostawca dostarcza przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego na koszt własny oraz zobowiązany jest wnieść materiały do pomieszczenia wyznaczonego znajdującego się na II piętrze budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1, zał. nr 1a, zał. nr 1b do SIWZ– w zależności od tego, na jaką część składana będzie oferta) 2. zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 5) jeśli dotyczy: 3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach