Przetargi.pl
„Dostawa artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-58/WZŻ/2018”

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46, , fax. +48713650358
  • Data zamieszczenia: 2019-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, , fax. +48713650358
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: (http://www.bip.wzz.wroc.pl)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-58/WZŻ/2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Rodzaj zamówienia: dostawa. 2.2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.3.Miejsce dostaw: n/w żłobki mieszczące się na terenie miasta Wrocławia: 1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20; 2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33; 3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27; 4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25; 5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5; 6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1; 7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9; 8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6; 9) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; 10) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39; 11) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a; 12) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107; 13) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c; 14) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37; oraz 15) Budynek administracji – ul. Fabryczna 15 (dostawy dotyczą asortymentu z tabeli nr 2 i z tabeli nr 3 Formularza Asortymentowo-cenowego załącznika nr 2 do SIWZ). 2.4.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów ogólnospożywczych, które szczegółowo opisane są w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.6.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załączniku do SIWZ przedkładając na żądanie Zamawiającego: -opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ (zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz.U.2016.1126). 2.7.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 kolumna nr 15 w formularzu asortymentowo-cenowym załączniku nr 2 do SIWZ (tabela nr 1 ) będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) „Formularz asortymentowo-cenowy” stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy składa się z 4 tabel : 1 Artykuły ogólnospożywcze - suma pozycji od nr 1 do nr 126 - tabela nr 1 2 Artykuły ogólnospożywcze - suma pozycji od nr 1 do nr 10- tabela nr 2 - na potrzeby sekretariatu 3 Woda mineralna dla pracowników - tabela nr 3 – sekretariat 4 Woda dla pracowników w żłobkach od nr 1 do nr 15 -tabela nr 4 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w „13.Wymagania dotyczące wadium”. 11.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 11.7. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 11.8. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 11.9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Rozliczenia nie będą prowadzone w walutach obcych. 11.10. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każda zmiana, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione. 11.12. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 6.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – według załącznika do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach