Przetargi.pl
Dostawa artykułów i środków ochrony środowiska - 74/2018

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów i środków ochrony środowiska - 74/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów i środków ochrony środowiska: Ścierki przemysłowe chłonące substancje chemiczne i agresywne=50 szt. (Ścierki przemysłowe chłonące substancje chemiczne i agresywne (po 100 szt. w opakowaniu) minimalna chłonność opakowania – 60 l, wymiary: 30x30 cm); Zestaw mobilny poligonowy do zwalczania rozlanych i wyciekających olejów i chemikaliów wraz z wyposażeniem=10 szt. (W zestawie powinny znajdować się: zestaw=1 szt., pojemnik mobilny do 100 l z pokrywą, preparat do odtłuszczania ze spryskiwaczem min. 2 l, sorbent uniwersalny rękaw dł. 2m – 2 szt., płachty sorpcyjne (do ograniczania wycieku)50x50 cm – 5 szt., worki na odpady z napisem odpad niebezpieczny 5 szt., szczotka + szufelka met. 1 kpl, sorbent uniwersalny worek 20 kg, chodnik sorpcyjny, pojemnik zabezpieczający, wykonany z HDPE, do usuwania zużytych płynów); Sorbent sypki uniwersalny 1 opakowanie = 20 kg (opakowania=100) - Sorbent sypki w formie gruboziarnistego granulatu o bardzo niskiej emisji pyłów i wysokiej zdolności wchłaniania. Odporny na ścieranie mechaniczne, po wchłonięciu płynu nie ulega rozkładowi. Przeznaczony do usuwania wszelkiego typu wycieków, od płynów przemysłowych, zawiesin wodnych, przez węglowodory (ropa, benzyna, oleje) rozpuszczalniki organiczne, do kwasów i związków zasadowych.Przeznaczony do stosowania zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczeń. Wymiary: opakowania 20 kg.); Rolki do absorpcji cieczy ropopochodnych (2 rolki w 1 opakowaniu – 20 opakowań) - do usuwania smarów, olejów itp., wymiar 0,40x50 m/rolka, nie chłonące wody – minimalna chłonność 1 rolki 150 l); Mata przemysłowa chodnik (opakowanie 100 szt.- opakowań 10) - mata – chodnik wykonany z włókien poliprepylenowych, antystatyczny, duża zdolność sorpcyjna min. 190 l, wymiar 40x50 cm, powierzchnia gładka, nie chłonące wody. Wymiary produktów podane w opisie produktu zamówienia są wymiarami nominalnymi, dla których Zamawiający dopuszcza tolerancję ± 15%. Miejsce dostawy: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – magazyn infrastruktury znajdujący się przy Centrum Szkolenia Logistyki - ul. Dworcowa 6A w Grupie k. Grudziądza, 86-134 Dragacz. 1) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe i właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych / właściwościach fizyczno-chemicznych, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany nie później niż w IV kwartale roku 2017. 3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w treści umowy oraz nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem przydatności do użycia wynoszącym co najmniej 12-miesięcy licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach