Przetargi.pl
Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO

Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92338 Łódź, ul. Przybyszewskiego 255/267
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 48 604 511 631 , fax. 42 649 17 32
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Przybyszewskiego 255/267
    92338 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 48 604 511 631, fax. 42 649 17 32
    REGON: 427387000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Nie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców C.R.O. Z uwagi na komfort naszych mieszkańców i zapotrzebowanie z poszczególnych oddziałów naszego Centrum, określenie poszczególnych artykułów higieny osobistej będącej przedmiotem zamówienia przedstawia się następująco : • Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar M o obwodzie pasa 90 - 120 cm, minimalnej chłonności 1800 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, elastyczny przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, boki pieluchomajtki z przewiewnej włókniny, • Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L o obwodzie pasa 120 - 150 cm, minimalnej chłonności 2100 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, elastyczny przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, boki pieluchomajtki z przewiewnej włókniny, • Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar XL o obwodzie pasa 150 - 175 cm, minimalnej chłonności 3000 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, elastyczny przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności, boki pieluchomajtki z przewiewnej włókniny, • Pieluchy anatomiczne rozmiar 62 x 32,5 cm, o minimalnej chłonności 1500 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, wskaźnik wilgotności, • Pieluchy anatomiczne rozmiar 62 x 32,5 cm, o minimalnej chłonności 1900 ml według normy ISO 11948-1, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, wskaźnik wilgotności, UWAGA : 1. Powyżej wymieniona została nazwa własna określająca absorbent moczu, jeżeli oferent zaoferuje substancję inną – równoważną od wymienionej, zobowiązany jest do podania nazwy chemicznej zamiennika oraz niezbędnych w tym przypadku stosownych certyfikatów czy składu chemicznego jeśli nie jest to tajemnica producenta. 2. Zamawiający stosownie do przepisu art. 34 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w przypadku przekroczenia wartości brutto zawartej umowy. 3. Przedmiot zamówienia został dodatkowo określony w formularzu cenowym (załącznik nr 1a do SIWZ) tak pod względem asortymentowym jak i ilościowym na podstawie zapotrzebowania na dostawę art. higieny osobistej obejmujący okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu lub ilości w zależności od zapotrzebowania w danym miesiącu. 4. Dodatkowo każdy z Wykonawców zobowiązany jest dostarczyć w terminie składania ofert, artykuły będące przedmiotem zamówienia, w ilości 20 szt. z każdego asortymentu w celu sprawdzenia chłonności i jakości użytych materiałów. Próbki pojedynczych artykułów muszą być oznakowane danymi Wykonawcy. Brak próbek eliminuje ofertę z postępowania. W/w próbki zostaną przekazane „anonimowo” na poszczególne oddziały naszego Centrum w celu przetestowania – sprawdzenia oferowanych artykułów pod względem spełnienia postawionych wymagań. Ocena jakości próbek zostanie przeprowadzona wg systemu określonego w załącznikach nr 7 i 7a do SIWZ. Jednak część – po kilka sztuk z każdego asortymentu pozostanie w depozycie CRO przez cały okres realizacji zamówienia jako wzorzec porównawczy. 5. Ponad to w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia swego przedstawiciela, którego zadaniem będzie : • prowadzenie wszelkich spraw wymagających bezpośredniego i systematycznego kontaktu między Narodowym Funduszem Zdrowia a C.R.O. • pośredniczenie w formalnościach związanych z comiesięcznymi zleceniami na dostawę przedmiotu zamówienia oraz uzyskiwaniem z NFZ kart zaopatrzenia miesięcznego, • systematyczne dostarczanie do C.R.O. faktur i potwierdzonych kart zaopatrzenia oraz niezbędnych druków i formularzy, • stała informacja w zakresie formalności dotyczących zaopatrzenia w artykuły higieny osobistej oraz rodzaju wprowadzanych zmian przez NFZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25171000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wszyscy Wykonawcy zobowiązani są dołączyć - aktualne na dzień składania ofert - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca : a) spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) nie podlega wykluczeniu; 2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. Zaleca się, aby dla sporządzenia oświadczeń Wykonawca posłużył się formularzami zgodnym z treścią załącznika nr 2 i 2a oraz nr 3 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaleca się, aby dla sporządzenia oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną